جمعه دهم فروردین ماه

کشتی گیران کشورمان به مصاف رقبا رفتند

نتايج نمايندگان كشورمان در روز نخست رقابت هاي بين المللي اوكراين مشخص شد.

نتايج نمايندگان كشورمان در روز نخست رقابت هاي بين المللي اوكراين مشخص شد.

كشتي فرنگي:
در وزن 55 كيلوگرم كه 8 نفر حضور دارند سجاد عباس پور در دور نخست به مصاف بايراكتار از اوكراين مي رود و در صورت پيروزي بر اين حريف در دور دوم با برنده كشتي ميان مخرتچيان از ارمنستان و بهرام اف از ازبكستان مبارزه خواهد كرد.
در وزن 72 كيلوگرم محمدرضا مختاري در دور نخست مقابل مالخاز آمويان قهرمان جوانان جهان از ارمنستان با نتيجه 3 بر صفر مغلوب شد و بايد منتظر رسيدن اين كشتي گير به ديدار فينال باشد تا وي نيز بتواند در گروه بازنده ها به كار خود ادامه دهد.
در وزن 97 كيلوگرم مهدي بالي در دور اول با قرعه استراحت روبروست و در دور دوم به مصاف تورديف از ازبكستان مي رود. در اين وزن 18 كشتي گير شركت كرده اند.

كشتي آزاد:
در وزن 57 كيلوگرم قلي زادگان در ديدار نخست با نتيجه 4 بر 2 مقابل محمودجاد شاوكاتوف دارنده مدال برنز آسيا از ازبكستان مغلوب شد و بايد منتظر حضور اين حريف در ديدار فينال باشد تا وي نيز بتواند در گروه شانس مجدد به كار خود ادامه دهد.
 در وزن 74 كيلوگرم محمدصادق فيروزپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتيجه 11 بر صفرايشاك بوخورس از الجزاير را شكست داد وي در دور سوم به مصاف اشرف آشيروف از آذربايجان مي رود. 
در وزن 86 كيلوگرم اميرحسين فيروزپور در دور نخست مقابل عثمان گوجن دارنده مدال برنز زير 23 سال جهان از تركيه با نتيجه 8 بر 8 مغلوب شد و بايد منتظر حضور اين كشتي گير در ديدار فينال باشد تا وي نيز بتواند در گروه بازنده ها براي ادامه كار حضور يابد.