پنجشنبه نهم فروردین ماه

قرعه کشی رقابت های پنج وزن دوم برگزار شد

قرعه کشی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین شب گذشته در شهر کی یف برگزار شد.

قرعه کشی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین شب گذشته در شهر کی یف برگزار شد.


 نتایج قرعه نمایندگان کشورمان که از ظهر امروز به مصاف حریفان خود می روند به شرح زیر است:


کشتی آزاد:
در وزن 70 کیلوگرم عرفان الهی در دور نخست استراحت می کند و در دور دوم به مصاف ایوان کوسیاک از اوکراین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده دیدار میان جبرئیل گادجیف از آذربایجان و گئورگ روبو از مولداوی می رود. در این وزن 24 نفر حضور دارند.
در وزن 92 کیلوگرم که 12 نفر شرکت کرده اند محمد علی تبار در دور نخست با ایراکلی متسیتوری دارنده مدال برنز جهان از گرجستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی برابر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان عمرحاجی محمداف از بلاروس و عثمان نورماگمدوف از آذربایجان می رود.

کشتی فرنگی:
در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با قرعه استراحت روبرو است و در دور دوم به مصاف دمیترو تسیمبالیوک دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین می رود. وی در صورت غلبه بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده مبارزه میان فرجات از الجزایر و گئورگ غریبیان قهرمان اروپا از ارمنستان می رود. در این وزن 24 نفر شرکت کرده اند.
در وزن 67 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، دانیال سهرابی در دور اول با اسلاویک گالتسیان دارنده مدال برنز جهان از ارمنستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان ماکسیم نهودا قهرمان اروپا از بلاروس و فوگلایف از اوکراین می رود.
در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست به مصاف مارسل استرکوبورگ از هلند می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور بعد با برنده کشتی میان باکوری گوگولی از گرجستان و میکیتا کازاکوف از بلاروس مبارزه خواهد کرد. در همین وزن امین کاویانی نژاد در دور نخست با دمیترو پیشکوف دارنده مدال برنز بازی های اروپایی از اوکراین دیدار می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه بین پاول لیاح از بلاروس و استویان کوباتوف از بلغارستان می رود. در این وزن 26 کشتی گیر حضور دارند.
در وزن 87 کیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف روسلان ماحومدوف از از اوکراین می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان اسوتوسلاو نیکولوف از بلغارستان و ایگور یاراشوویچ از بلاروس می رود. در این وزن 17 نفر حضور دارند.
در وزن 130 کیلوگرم که 17 کشتی گیر شرکت کرده اند، امین میرزازاده در دور اول با قرعه استراحت روبروست و در دور دوم با میخایلو ویشنیوتسکی از اوکراین کشتی می گیرد.