جمعه دهم فروردین ماه

جوزف پارکر در مقابل جونیور فا

جوزف پارکر شماره 3 و جونیور فا شماره 5 در WBO هستند. هر کدام در نبرد برای کسب عنوان جهانی قرار دارند. آیا درک چیسورا می تواند گزینه بعدی پارکر باشد؟

جوزف پارکر شماره 3 و جونیور فا شماره 5 در WBO هستند. هر کدام  در نبرد برای کسب عنوان جهانی قرار دارند. آیا درک چیسورا می تواند گزینه بعدی پارکر باشد؟

جوزف پارکر و جونیور فا دو سنگین وزن نیوزیلند هستند. آنها دارای ملیت مشترک ، یک شهر و حتی یک کلیسای محلی مورمون هستند. احترام متقابلی بین آنها وجود دارد ، و این مبارزه ، اگرچه ریشه در جامعه محلی خود دارد ، اما در صحنه جهانی بازتاب عمده ای دارد

.

به عنوان آماتور ، آنها چهار بار وارد رینگ مبارزه شدند ، به عنوان استعدادهای برجسته کشورشان ، هر کدام دو بار برنده شوند ، هرچند که هر یک با این رکورد 2-2 اختلاف داشتند. اما پارکر پنج سال پیش اولین قهرمان سنگین وزن جهان در کشورشان شد و فا را در سایه خود باقی گذاشت، زمانی که کمربند WBO را در مبارزه با اندی روئیز جونیور در اوکلند بدست آورد.

در همان مکان پارکر شنبه به مصاف  با فا خواهد رفت. این رخدادی مهم است و همین مسئله آن را به مبارزه ای جذاب جهانی تبدیل می کند. پارکر عنوان جهانی خود را به آنتونی جوشوا از دست داد و توسط دیلیان وایت نیز مورد ضرب قرار گرفت.

برنده بازی پارکر و فا می تواند به دنبال عنوان قهرمانی جهان تا پایان سال 2021  باشد.

آیا درک چیسورا  ستاره بعدی است؟ مدیر  بر نامه های پارکر ، دیوید هیگینز گفت: "بله ، درست است که مروج ادی هیرن و مچ روم و دوکو و جوزف ، ما بحث کرده ایم که اگر جو بتواند از فا عبور کند. من روشن بگویم ، جوزف مطلقا به گذشته فا نگاه نمی کند ، او هرگز از گذشته عبور نکرده است. ما مذاکراتی انجام داده ایم و مسئله ای  ناتمام بین پارکر و چیسورا وجود ندارد".

جوزف اطمینان دارد که می تواند چیسورا را شکست دهد ، در مبارزه آخر این هفته پیروز شود ."

دیوید هی گفت:" من فکر می کنم این یکی از آن مسابقات هیجان انگیز سنگین وزن است که امیدوارم برای هواداران تبدیل به نمایشی پرفروش شود و این در اوایل ماه مه است. تا زمانی که به نتیجه صحیح برسیم".

"ما نمی دانیم که برای جاشوا و کمربند WBO چه اتفاقی خواهد افتاد. چه این جایگاه با  مبارز جدیدی اشغال شود و یا خالی بماند ، فکر می کنم منطقی است که بازیکنان حق جنگیدن برای عنوان جهانی را بدست آورند و در این راه مدعیان را شکست دهند".

مترجم: اعظم سعیدی