جمعه دهم فروردین ماه

سانچز: چرا ستاره سابق سوانزی با لیورپول در ارتباط است

بار دیگر ریناتو سانچز از تیم لیل با انتقال به لیورپول در ارتباط است. هافبک پرتغالی زمانی به عنوان یکی از ستاره های فوتبال اروپا قلمداد می شد که در ژوئیه 2016 با 31.5 میلیون پوند از بنفیکا به بایرن مونیخ پیوست.

بار دیگر ریناتو سانچز از  تیم لیل با انتقال به لیورپول در ارتباط است. هافبک پرتغالی زمانی به عنوان یکی از ستاره های فوتبال اروپا قلمداد می شد که در ژوئیه 2016 با 31.5 میلیون پوند از بنفیکا به بایرن مونیخ پیوست.

 با این حال ، پس از یک دورۀ تا حد زیادی ناموفق در بایرن ، که در طی آن او به صورت قرضی به سوانزی سیتی اعزام شد ، بسیاری فکر نمی کردند که آیا کودک شگفت انگیز سابق هرگز بتواند بار دیگر با هیبت ستاره ای امیدوار کننده به مسیر خود برگردد.

او که فقط 53 بازی برای غول های بوندسلیگا انجام داده بود ، در تابستان 2019 با 18 میلیون پوند به لیل فروخته شد و تا به امروز نزدیک به 50 بازی برای لیگ دست یک انجام داده است.

چرا لیورپول با سانچز پیوند خورده است؟

 حضور موفقیت آمیز سانچز در فرانسه باعث تحسین تعدادی از باشگاه های ایتالیا شده است. با این حال ، عجیب تر ، گفته می شود که او قصد دارد به لیورپول یورگن کلوپ بپیوندد .

این اشاره به گزارش دسامبر که ادعا می کرد لیورپول برای این  هافبک 23 ساله به توافق 18 میلیون پوندی رسیده است. سرانجام این شایعه در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به جایی نرسید و لیورپول روی مدافعان تمرکز کرد. قرمزها شرایط سختی را تجربه کرده اند و در حال حاضر 19 امتیاز با منچسترسیتی فاصله دارند ، اما آیا هافبک پرتغالی پاسخ مشکلات آنها است؟

در این فصل چند بازیکن  باشگاه آنفیلد دچار مصدومیت شده اند ، خصوصاً در خط دفاعی و به همین دلیل مجبور شده اند موقعیت هایی را با بازیکنانی مانند جوردن هندرسون و فابینیو، هافبک میانی را پر کنند. این کاملاً اصلاح موقت است و با ظهور کورتیس جونز و همچنین جذب درتابستان تیاگو آلکانتارا از بایرن مونیخ ، بعید به نظر می رسد اولویت لیورپول در بازار نقل و انتقالات جذب بازیکن با مشخصات سانچز باشد. با در نظر گرفتن فرم بازیکن و سابقه آسیب دیدگی اش در چند فصل گذشته ، برخلاف آخرین شایعات منتشر شده در مورد پایان سانچز در آنفیلد ، بسیار غیرممکن به نظر می رسد.

مترجم: اعظم سعیدی