جمعه دهم فروردین ماه

کارخانه: مگر چه اتفاقی افتاده است؟

زمانی که مربی سایپا بود چهار مدیر عامل آمدند و رفتند و با کناره گیری آقای کاشانی خیلی به تیم مه لطمه زد.

زمانی که مربی سایپا بودم چهار مدیر عامل آمدند و رفتند و با کناره گیری آقای کاشانی خیلی به تیم ما لطمه زد.

 مصطفی کارخانه سرمربی سابق تیم سایپا در واکنش به صحبت های امروز امیر حسینی، پاسور جدا شده سایپا گفت: تیم را من و آقای امیر حسین با هم بسته بودیم اما کرونا 40 روز من و امیر حسینی را از تیم جدا کرد. خودم دو بار کرونا گرفته بودم و با آمدن آقای سراجی به عنوان مدیر عامل مشکلی با هم نداشتیم ولی صلاح ندیدم که بمانم، اما دیدید که با رفتن ما هم مشکلی حل نشد . همه باشگاه هایی که مربیان خود را کنار  گذاشته اند هم به جایی نرسیده اند.

کارخانه اضافه کرد: جدایی سید موسوی هم برای تیم ما گران تمام شده بود اما هر چه که بود و هست دیگر برای من تمام شده و برای سال آینده  صحبت هایی کرده ایم شاید با شرایط مطلوب تری با یک تیم به میدان بیاییم. کارخانه با اشاره  به روند خوب  چون فولاد سیرجان با مربیگری محمدرضا تندروان گفت: از بازی دیروز دو تیم هراز و شهداب لذت بردم، آقای عطایی سال هاست که خوب کار می کند و محمد غیاثی هم مربی موفقی است.

کارخانه می افزاید: هشت تیمی که بالا آمده اند همه شایسته قهرمانی بودند اما شهرداری ارومیه بی نظیر بود، از این به بعد سوای مسائل فنی و نقش کوچینگ حمایت باشگاه ها از بازیکنان و مربیان نیز اهمیت دارد، در لیگ کنونی از  تاثیر گذاری بازیکنانی چون  صابر کاظمی و میثم صالحی بنابر نباید غافل  بمانیم. این بازیکنان می توانند سرنوشت لیگ را رقم بزنند.

نویسنده: جمشید حمیدی