جمعه سی و یکم فروردین ماه
پایان شمارش معکوس برای انتخابات فدراسیون فوتبال؛

امروز یکی رئیس مهمترین فدراسیون ورزشی می شود

شمارش معکوس برای برگزاری یکی از پر سر و صدا ترین انتخابات تاریخ فوتبال پایان می یابد و تا ساعاتی دیگر سیمای رئیس جدید فدراسیون فوتبال با آراء شرکت کنندگان در مجمع ترسیم می شود و آنچه در پی می آید گزارش واره ای از اتفاقات پیش از آغاز مجمع است. 

شمارش معکوس برای برگزاری یکی از پر سر و صدا ترین انتخابات تاریخ فوتبال پایان می یابد و تا ساعاتی دیگر سیمای رئیس جدید فدراسیون فوتبال با آراء شرکت کنندگان در مجمع ترسیم می شود و آنچه در پی می آید گزارش واره ای از اتفاقات پیش از آغاز مجمع است. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ در ابتدای مجمع احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال از انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف داد. مدیرعامل استقلال جهت پست نمایندگی مدیران عامل باشگاه‌ها در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کاندیداتوری کرده بود.
رؤسای هیأت‌های مختلف فوتبال با اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران که منقش به یوز ایرانی است در محل برگزاری انتخابات حاضر شدند.

 مسؤولان برگزاری انتخابات محلی را برای ثبت عکس یادگاری در نظر گرفتند و نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال با حضور در مقابل محل تبلیغات تصاویر خود را به ثبت رسانده و وارد سالن می‌شوند.

خبرنگاران رسانه‌های گروهی از طبقه دوم سالن اجلاس سران اخبار مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال را پوشش می‌دهند.به هنگام ورود علی کریمی، وی به محض دیدن اعضای مجمع با آنها خوش و بش کرد و همچنین کیومرث هاشمی نیز این کار را انجام داد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز در شرایطی برگزار می‌شود که مصطفی آجورلو، شهاب عزیزی خادم، علی کریمی و کیومرث هاشمی برای تصدی صندلی ریاست فدراسیون با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.


انتخابات فدراسیون فوتبال بعد از یک سال تاخیر، امروز به انجام خواهد رسید تا رییس جدید ساختمان سئول مشخص شود.


مددی درباره دلایل انصرافش از کاندیداتوری در این انتخابات، گفت: می‌خواهم با همه توان برای رفع مشکلات و چالش‌های باشگاه پرهوادار استقلال تلاش کنم و معتقدم خدمت به هواداران استقلال در این برهه خاص، اهمیت به مراتب بیشتری از حضور در فدراسیون فوتبال دارد.

حضور اسکوچیچ در مجمع
انتخابات فدراسیون فوتبال از ساعت 10:30 در سالن اجلاس سران در شرایطی آغاز می‌شود که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به همراه وحید هاشمیان در این مراسم حضور پیدا کرد.

بعد از کناره‌گیری مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال در‌ شرایطی که تنها چند ماه به انتخابات فدراسیون فوتبال مانده بود، در نهایت اتفاقاتی افتاد که انتخاب رییس جدید را با تاخیری طولانی‌مدت مواجه کرد. کرونا و اساسنامه دو اتفاقی بودند که انتخاب رییس جدید را با وقفه‌ای یک سال و اندی مواجه کردند.

در نهایت با تمامی حواشی، انتخابات امروز و با بالاترین هیجان با توجه به طیف مختلف نامزدها به انجام خواهد رسید و باید دید از میان علی کریمی، شهاب عزیزی خادم، مصطفی آجرلو و کیومرث هاشمی کدامیک مجوز ورود به ساختمان فدراسیون را به عنوان ریاست آن به دست خواهد آورد.
گزارش لحظه به لحظه فعل و انفعالات انتخابات فدراسیون با توجه به حضور خبرنگار و عکاس ورزش سه در این محل و همچنین پخش از طریق آنتن تقدیم‌تان خواهد شد.

مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش نیز یکی دیگر از حاضران در این مراسم است. دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی نیز با حضور در سالن با استقبال اصحاب رسانه مواجه شد و در گوشه‌ای از آن اسکان یافت.

9:50: علی کریمی که به همراه بهنام ابوالقاسم پور در مراسم حاضر شده بود، با دیدن کیومرث هاشمی دیگر نامزد انتخابات به سمت وی رفت و بعد از دست دادن خوش و بش کوتاهی با یکدیگر داشتند.
طبق سین برنامه انتخاباتی امروز، قرار است انتخابات از ساعت 10 به شکل رسمی آغاز شود. انتخابات با تلاوت قرآن و در ادامه خیرمقدم و قرائت دستور جلسه توسط دبیرکل دنبال می‌شود. در ادامه نیز تصویب صورتجلسه در دستور کار خواهد بود. بخش بعدی برنامه مربوط به سخنرانی سرپرست کنونی فدراسیون فوتبال خواهد بود. بعد از آن مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به سخنرانی خواهد پرداخت. 
تعیین سه نفر جهت بررسی صورتجلسه مجمع  و 3 نفر نیز به عنوان شمارش کنندگان آرا بخش بعدی این مراسم خواهد بود. تصویب صورتجلسه مجمع قبلی، پخش کلیپ دیگر آیتم های قبل از انتخابات خواهد بود. 
بعد از آن ابتدا انتخابات ریاست فدراسیون و اعضای هیات رییسه فدراسیون که طبق برنامه اعلامی از ساعت 10:60 تا 12 دنبال خواهد شد. در نهایت نیز طبق پیش بینی این مراسم در ساعت 14 با اعلام دبیرکل به پایان خواهد رسید. باید دید در پایان آن چه کسانی مجوز حضور در ساختمان را به عنوان رییس به دست خواهد آورد.

09:49: وحید هاشمیان، مهاجم سابق تیم ملی و عضو حال حاضر کادرفنی تیم ملی نیز دقایقی پیش وارد سالن سران اجلاس و محل انتخابات فدراسیون شد.

 09:43: دو نفر از نمایندگان AFC که روی انتخابات امروز نظارت خواهند داشت وارد سالن سران اجلاس شدند.
09:43/ در فاصله دقایقی مانده تا شروع رسمی انتخابات اکنون خبرنگاران در محل تعیین شده توسط روابط عمومی فدراسیون فوتبال، حاضر هستند و در انتظار تهیه خبر و ارسال آن هستند.