چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
نیم نگاه..

آش همان و کاسه همان

عزیزی خادم انتخاب شد شاید خیلی ها باور نکنند اما علی کریمی حرف اول را آخرش زد فوتبال به فوتبالی ها نیاز ندارد.

عزیزی خادم انتخاب شد شاید خیلی ها باور نکنند اما علی کریمی حرف اول را آخرش زد فوتبال به فوتبالی ها نیاز ندارد.


عزیزی خادم حقیقتا آدم خوبی است اما به عنوان عضور هیات رئیسه قبلی فدراسیون در تمامی این مشکلات و ناکامی هایی که بر فوتبال ایران عارض شده است دخیل بود. حالا با کدامین تفکر و برنامه به میدان آمده است تا فوتبال کشورمان را از نابسامانی نجات بدهد نمی دانم..
از اول هم معلوم بود که علی کریمی انتخاب نمی شود اما حضورش در مجمع یک بعد تبلیغاتی برای مسئولان ورزش در بر داشت که انتخابات ما آزاد و آرام است! در صورتی که کیومرث هاشمی به دلیل اسم و رسمی که در بعد بین المللی ورزش داشت می توانست انتخابی مقبول تر باشد.
چندی پیش در البرزورزشی پیشنهاد کرده بودم که بهتر است سه نامزد جدی ریاست فدراسیون فوتبال یعنی کیومرث هاشمی، سردار آجرلو و علی کریمی با هم ائتلاف کنند اما هیچ کس هشدار ما را جدی نگرفته است اینکه کریمی تا آخر جلسه انتخابات ماند و انصراف نداد شجاعانه بود اما به یاد داریم که در دوره قبلی انتخابات فدراسیون فوتبال از بین 13 کاندیدا 11 نفر زود هنگام رد صلاحیت شدند و در آخر هم شهنازی به نفع کفاشیان کنار رفت تا زمانی که ما در فوتبال سایه همدیگر را با تیر می زنیم سرنوشت ما چنین خواهد بود اکنون پیشنهاد می کنیم که رئیس جدید فدراسیون فوتبال از علی کریمی و کیومرث هاشمی در هیات رئیسه این تشکیلات استفاده کند. فوتبال آدمهای قوی می خواهد افرادی که مثل کامبیز آتابای مدیریت بلد باشند و اگر ورزشی نباشند از مشاورین دلسوز و با سواد و ورزشی سوئ ببرند آرزوی ما سربلندی فوتبال ایران عزیز است.
نویسنده: حسن روشن