سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه
عزیزی خادم انتخاب نمیشد فاجعه بود؛

مصطفوی : دموکراسی رعایت شد

انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بازتاب های متفاوتی دارد. اما مهندس داریوش مصطفوی رئیس سابق فدراسییون می گوید عزیزی خادم فردی است که فوتبال را به خوبی می شناسد و اگر وی انتخاب نمی شد فاجعه ای پیش می آمد.

انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بازتاب های متفاوتی دارد. اما مهندس داریوش مستفوی رئیس سابق فدراسیون می گوید عزیزی خادم فردی است که فوتبال را به خوبی می شناسد و اگر وی انتخاب نمی شد فاجعه ای پیش می آمد.

 

 باور کنید که معتقدم با این انتخابات دموکراسی تا حدود زیادی در فوتبال رعایت شده است و اکنون که عزیزی خادم انتخاب شد کنارش مرد پاکدستی چون بهاروند قرار دارد که تمامی مراحل فوتبال  را گذرانده و می تواند بازوی خوبی برای رئیس جدید باشد. من به صداقت آقای بهاروند اعتقاد دارم.  مستفوی درباره انتخاب نشدن علی کریمی نیز گفت: وی فوتبالیست بزرگی بوده است اما مدیریت از بین زمین با مسائل دیگر متفاوت است. علی کریمی نباید ناامید شود وی باید کنار مدیران با تجربه دوره ببیند و با دانش مدیریتی آشنا شود تا در زمان بازگشت مجدد خود به عرصه انتخابات بتواند با کله باری از تجربیات  و دانش خواسته مردم را در این ورزش براورده سازد. هرچند که با خصوصیاتی از کریمی سراغ دارم بعید می دانم که بپذیرد کنار عزیزی خادم قرار بگیرد اما به نفع وی خواهد بود که سلسله مراتب مدیریتی را طی کند.

در اینجا لازم می دانم که یادآوری کنم زحماتی که آقای آجرلو برای فوتبال کشیده غیرقابل کتمان است و امیدوارم که وی نیز بتواند در تشکیلات جدید فوتبال ایفای نقش کند.

فوتبال ما در این برهه به مدیریت و همراه با مشاوره نیاز دارد.

گفت و گو : حسن امام قلی