پنجشنبه نهم فروردین ماه
یک ناشناس دیگر در فدراسیون فوتبال؛

بارانی : برای فوتبال بانوان باید جنگید

با چند نفر که تماس گرفته ایم شناختی از نائب رئیس جدید بانوان فدراسیون فوتبال نداشته است.

با چند نفر که تماس گرفته ایم شناختی از نائب رئیس جدید بانوان فدراسیون فوتبال نداشته است.

مینا بادانی بازیکن سابق تیم ملی و مربی تیم  ملی حفاری اهواز هم از  جمله این مربیان است که می گوید: اگر نائب رئیس فوتبالی بود که بهتر می شد ولی اصل کار مدیریت و نگاهی است که یک نائب رئیس باید داشته باشد، متأسفانه خانم صوفی زاده نائب رئیس  قبلی، نه تنها فوتبال نبود بلکه برای گرفتن حق فوتبال بانوان کار مهمی  صورت نداد و  بیشتر به بودن  فکر می کرد ولی امیدوارم خانم موسوی مثل ایشان نباشد و برای گرفتن حق بانوان بجنگد.

 بارانی با تبریک انتخاب عزیزی خادم به ریاست فدراسیون فوتبال می افزاید: نگاه ریاست فدراسیون هم بسیار مهم است، اگر نگاه دلسوزانه و آگاهانه به فوتبال زنان باشد ، ما شرایط بهتری را تجربه خواهیم کرد. مربی صاحب نام فوتبال  بانوان پیشنهاد می کند که شهره موسوی مشورت با خبرگان فوتبال بانوان را جدی بگیرد و می گوید: تشکیل اتاق فکر و داشتن کمیته فنی مجزا در  رشته فوتسال، فوتبال ساحلی و کمیته های مربیان و داوران انجام کار را برای ایشان راحت می سازد، چرا که هر یک از این بخش ها می توانند در سایه همفکری به پیش برد اهداف و انجام برنامه ها کمک کنند.

سرمربی تیم ملی حفاری درباره مسابقات لیگ برتر  باشگاه های کشور نیز می گوید: تیم ما در صدر گروه قرار دارد و روز جمعه باید با نامینو مبارزه کنیم ، یک تیم جوان و دونده با سرعت اما جدی ترین حریف ما سایپا  است که در مکان دوم جدول قرار دارد.

نویسنده: مرجان بنی یعقوب