جمعه دهم فروردین ماه
آنها به علی کریمی بیشتر باید اعتماد می کردند؛

ستار همدانی: افراد غیر متخصص استقلال را به این روز انداخته اند

ستار همدانی هافبک خوب و ملی پوش سابق تیم فوتبال بهمن کرج، استقلال تهران در طی گفت و گویی با خبرگزاری البرز ورزشی درباره انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به اعتقاد من علی کریمی هر چند با اخذ فقط 9/71 از احراز ریاست فدراسیون فوتبال ایران بازمانده است اما متاسفانه بعضی از آنهایی که مسئول رای دادن به چند کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال برای انتخاب رئیس جدید این فدراسیون بوده اند ولی این آقایان نسبت به این پیشکسوت سرشناس سابق باشگاه پرسپولیس و نیز فوتبال کشورمان بی توجهی کرده اند.

ستار همدانی هافبک خوب و ملی پوش سابق تیم فوتبال بهمن کرج، استقلال تهران در طی گفت و گویی با خبرگزاری البرز ورزشی درباره انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به اعتقاد من علی کریمی هر چند  با اخذ فقط 9/71 از احراز ریاست فدراسیون فوتبال ایران بازمانده است اما متاسفانه بعضی از آنهایی که مسئول رای دادن به چند کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال برای انتخاب رئیس جدید این فدراسیون بوده اند ولی این آقایان نسبت به این پیشکسوت سرشناس سابق باشگاه پرسپولیس و نیز فوتبال کشورمان  بی توجهی کرده اند.

ولی در عوض اکثریت  آنها هم  بدون شک می بایستی به کریمی بیشتر اعتماد می کردند و حمایت همه جانبه به عمل می آوردند. بالاخره کریمی هم در واقع از جنس فوتبال بوده است و نیز خانواده این رشته پرطرفدار ورزشی کشور محسوب می شود.

وی افزود: انتخاب شهاب عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید فوتبال ایران شخصا به ایشان تبریک عرض می کنم و امیدواریم که در آینده از هر نظر بتواند از پس اداره تمامی بحران و مشکلات گوناگون این فدراسیون به خوبی برآید. جناب عزیزی خادم در آینده می بایستی از تعداد بیشماری از پیشکسوتان و یا فوتبالیست های خوشنام  و تحصیلکرده نیز به منظور کار و کمک بیشتر به فدراسیون فوتبال دعوت کند. البته نه خود من ستار همدانی را!( مزاح)

دستیار سابق امیر قلعه نویی در کادر فنی تراکتور تبریز اضافه کرد: تا این جای کار من عملکرد دو تیم استقلال و سپاهان و نیز پرسپولیس را در پایان نیم فصل مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور نسبتاً خوب  و مطلوبتر از سایر  تیم های داخلی دیدم و پسندیدم.

استقلال و سپاهان برعکس تیم پرسپولیس همواره با فراز و نشیب های بیشتری در لیگ بیستم فوتبال برخوردند اما متاسفانه برخی از اتفاقات بوجود آمده عملاً باعث شده بود تا  هم استقلال  و یا سپاهان نیز مثل پرسپولیس دچار بحران و مشکل شوند. بدین ترتیب سرآخر هم پرسپولیس در رقابت خیلی نزدیکتر با این دو رقیب خود، در صدر جدول لیگ قرار گرفته و عنوان قهرمانی نی مفصل اول لیگ مربوطه را هم به فولاد اختصاص داده است. همچنین اینک من فکر می کنم استقلال نیز به دست یک سری نا اهلان قرار گرفته است. به همین جهت این تیم فوتبال پایتخت نیز علی رقم به کار گیری محمود فکری و تعداد بیشماری بازیکنان خوب،  بعد از هفته ها صدر جدول و قهرمانی نیم فصل اول لیگ ایران  را ابتدا به صنعت نفت آبادان، سپاهان و سپس پرسپولیس داده است تا بدین ترتیب آه از نهاد هواداران استقلالی به آسمان بلند شود.

 ملی پوشان سابق تیم ملی فوتبال کشور در جام جهانی 98 فرانسه در پایان صحبت هایش گفت:

به عقیده من مسئولین استقلال باید از فکری سرمربی جوان فوتبال، بیشتر از گذشته حمایت کنند تا در آینده بتواند به آن اهدافش پایتخت در لیگ بیستم ایران و نیز نتایج بهتری بگیرد.

گفت وگو: حسن امام قلی