جمعه دهم فروردین ماه

تكرارسناريوی قريب برای كيومرث هاشمی

اينكه علی كريمی فوتباليست مشهور و نابغه ای بوده و بلكه جادوگر حرفی در آن نيست.

اينكه علي كريمي فوتباليست مشهور و نابغه ای بوده و بلكه جادوگر حرفي در آن نيست.


اتفاقا از حيثِ سرمايه انساني و اجتماعي بسيارهم قابل احترام است.
اما همانطور كه قبلا گفتم ؛ اوبدون پيشينه مديريتي چنانچه سكاندار مديريت فوتبال می شد!يك اشتباه بزرگ است.
شايد كه او فارغ از تحصيلات آكادميك اگر از تجربه مديريتي برخوردار بود ، بهترين گزينه از بين ٤ كانديداي شركت كننده بود، اما وقتي او در امر كوچينك كه بديهي ترين وظايف مديريتي است !در تيم هاي نفت و سپيدرود ناموفق بود ،طبيعي است با توجه به جميع جهات شايسته امرمديريت نبود كه البته مجمع هم بدرستي به او راي نداد.
در مورد هاشمی ! عليرغم آنكه او بعد از انتخابات اعلام كرد ؛ ديديد!من گزينه وزارت ورزش نبودم! ذكر اين نكته ضروري است كه او به عنوان گزينه وزارت ورزش، اسير همان سناريوريي شدكه ٨ سال پيش دكتر قريب با وجود برخورداري از حمايت رييس دولت و دكتر عباسي(رييس وقت سازمان تربيت بدني)در رقابت با كفاشيان از رسيدن به صندلي رياست فوتبال بازماند.
در مورد عزيزي خادم كه براي ٤ سال بعنوان رييس فدراسيون فوتبال برگزيده شد آنچه مسلم است او مرهون مهندسي در انتخابات است كه از مدتها پيش قابل پيش بيني بود. وقتي بهاروند و عزيزي خادم به طور همزمان ثبت نام كردند كاملا طبيعي بود چنين حضوري براي استمرار تصاحب قدرت در فوتبال حساب شده و كاملا مهندسي شده است .
رد صلاحيت بهاروند و تلاش هاي طالقاني (كه پيشتر درباره حوزه فعاليت وي در سطح هيئت ها هشدار داده بودم) عملااين مهندسي راببار نشاندتاعزيزي خادم (يارو قار كفاشيان و دوست ديرين تاج )براي ٤ سال رييس فدراسيون فوتبال شود.
حكايت فوتبال ما به دليل نفوذ معاون وزير ورزش در مهندسي انتخابات اخير فوتبال دقيقا مصداق همان شعار است. که فلانی را نمی خواهیم بهمانی را عوض می کنیم.
با چنين طرز تفكري فوتبال درست بشو نيست .
آقاي كريمي !گل گفتي اما ناراحت نباشید،٩تا راي از فوتبالي ها داشتي(يكي بيشتر از شماره ٨)!


نویسنده: ️مجيد سعيدی