جمعه دهم فروردین ماه

دست راست جانی مانند شلیک گلوله است

ضربه جانی 'گاو نر رومفورد ' فیشر سخت تر از آنتونی جوشوا یا تایسون فیوری است؟ مدیر جانی فیشر ، سام جونز می گوید : "کسی که جانی را دیده باشد، همین حرف را به شما خواهد زد ، مگر اینکه خودتان در بازی باشید ، جانی چراغ امیدهای شما را خاموش می گذارد. او قدرت طبیعی وضربه های سنگینی دارد".

ضربه جانی 'گاو نر رومفورد ' فیشر سخت تر از آنتونی جوشوا یا تایسون فیوری است؟   مدیر جانی فیشر ، سام جونز می گوید : "کسی که جانی را دیده باشد، همین حرف را به شما خواهد زد ، مگر اینکه  خودتان در بازی باشید ، جانی چراغ امیدهای شما را خاموش می گذارد. او قدرت طبیعی وضربه های سنگینی دارد".

مدیر وی، سام جونز می گوید : جانی فیشر در  وارد کردن ضربات، سخت تر از حتی آنتونی جوشوا یا تایسون فیوری به جو جویس عمل کرد" . گاو نر رومفورد" در اولین توقف حرفه ای خود در اولین مسابقه حرفه ای با دیوید آوانسیان و جاش کلی ، با دو بار کف زدن مت گوردون در بخش سنگین وزن نقش زمین شد

جونز گفت: "جو به من گفت كه جانی بیش از هر كسی كه  تا حالا با او در این رینگ بوده است ضربه می زند. "جو با AJ ، فیوری دست و پنجه نرم کرده است ، او با الکساندر اوسیک [به عنوان آماتور] جنگیده است. جانی بیشتر از هرکدام ضربه می زند! " جانی شریک اصلی مبارزه جو برای مبارزه با دانیل دوبوئیس بود.

"او مرد مهربانی است اما به طور طبیعی پرخاشگر است، باید نحوه نشستن با چاقو و چنگال را هنگام غذا خوردن وی را مشاهده کنید! او به طور طبیعی سنگین است. اگر او با دست راست خود به کسی برخورد کند ، قول می دهم که او را نقش زمین کند."

جونز  درباره جانی می گوید: "دست راست او مانند شلیک گلوله به نظر می رسد. او فقط 21 سال دارد. او از حمایت بسیار خوبی برخوردار است ، ومی تواند آینده خوبی داشته باشد. "روشی که او خودش را در این رینگ اداره می کرد مانند یک کهنه سرباز باتجربه بود - اگر او از تیم GB یک چشم داشت بود ، همه هیجان زده می شدند.

این مربی محترم که اولین برد تایسون فیوری برای کسب عنوان قهرمانی جهان را طراحی کرده است ، گفت: "من تحت تأثیر جانی فیشر قرار گرفتم. او اینجا بوده است و با هیوئی مبارزه کرده است، و یک سنگین وزن خام و جوان است ، و با مربیگری مارک تیبس، آینده خوبی دارد.


مترجم: اعظم سعیدی