چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
تصمیمات پسا انتخابات-فوتبال؛

منتظر گذشت زمان می مانیم

سرانجام هیاهو، جنجال، گفتم، گفت، شایعات مربوط به زد بندهای احتمالی پس پرده وزیر میزی، القای اندیشه های خاص شب هتلی  ،حمایت از این و کوبیدن آن یکی وتایید وآن دیگری  ردشدن ، کی بود ، کی بود، من نبودم ها،  تمام شد.

سرانجام هیاهو، جنجال، گفتم، گفت، شایعات مربوط به زد بندهای احتمالی پس پرده وزیر میزی، القای اندیشه های خاص شب هتلی  ،حمایت از این و کوبیدن آن یکی وتایید وآن دیگری  ردشدن ، کی بود ، کی بود، من نبودم ها،  تمام شد.


جناب شهاب الدین عزیزی خادم متولد ۱۳۵۶و یکی از شهروندان پلدختر،  همان موسس و رئیس شورای عالی راهبردی فدراسیون فوتبال ،کفاشیان وتاج در سال ۱۳۹۲ با کسب ۴۹ رای اعتماد از مجموع کل  ۸۷  رای داده شده  مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ،  به عنوان ناخدای کشتی فوتبال کلان کشور معرفی شد،  البته برخی پندارها بر این بوده که این انتخاب خیلی زودتر از نوشتن آرا و انداختن به درون صندوق شیشه ای،  شمارش و تعدادش آغاز شده بود؟ 
اما هرچه بود و هر آنچه شد، بالاخره به پایان رسید و حالا باید منتظر موج دوم پسا انتخابش ماند ودید که چارت سازمانی فدراسیون آینده فوتبال چگونه وبر مبنای کدام سیستم ،  چیدمان  خواهد شد؟ و شاهد فاصله آن گفتمان وعده داده شده حمایت از شایسته سالاری واقعی فوتبال نو و علمی موفق، در برنامه تلویزیونی  فوتبال برتر  و میزان  اختیارات جناب رئیس  باشیم.
رئیس جدید یک دوره چهار ساله پیش رو دارد،  دراین مدت چه را ، می خواهد عملی کند؟ وچگونه از موقعیتش در لایه های قدرت و سیاست و فضای ورزش وانهایی که به او رای دادند،  استفاده کند فقط باید منتظر ماند ودید که این متولی جدید فوتبال، در ارائه تدبیر واجرای برنامهایش  چند مرد حلاج است۰
البته ایشان ابتدا  باید نگاهی کاملا فراگیر بر موجودی و نیاز مندی  فوتبال داشته باشد، و با یک برآورد مدیریتی که با چاشنی تدبیر و علم ورزش همراه باشد کارهای نشده و راکد مانده درمستطیل اداری و علمی و میدانی  فوتبال را سروسامان دهد ودر جهت توسعه علمی وحرفه ای فوتبال گام بردارد. 
آیا شهاب الدین عزیزی خادم که بلافاصله پس از کسب رای اعتماد مجمع انتخابات فوتبال، خود را خادم فوتبال و اهالیش خواند واقعا چنین خواهد بود؟ مطمئنا زمان همه چیز را نشان خواهد داد ، اهالی فوتبال ورزشی دعا کنند فوتبال سروسامان بگیرند به عاقبت بخیری برسد البته به شرطی که  همه دعا کنند نه فقط آن ۹نفری که رای دادند ؟!  

نویسنده:سید مهدی ابوس