جمعه دهم فروردین ماه
یادگار ماندگار...

نامگذاری خیابانی برای بهمن صالح نیا

باخبر شدیم که شورای شهر انزلی با نامگذاری یکی از خیابان های مجاور ورزشگاه تختی این شهر به نام بهمن صالح نیا پدر فوتبال گیلان موافقت کرد.

باخبر شدیم  شورای شهر انزلی با نامگذاری یکی از خیابان های مجاور ورزشگاه تختی این شهر به نام بهمن صالح نیا پدر فوتبال گیلان موافقت کرد.

این اقدام در پی نامه نگاری و درخواست باشگاه ملوان انزلی با مسئولان ذی ربط شهری در سالروز هفتاد و دو سالگی تولد بهمن خان صالح نیا صورت گرفته است.
صالح نیا در دوران گذشته به عنوان کاپیتان، مدافع و سرمربی تیم فوتبال ملوان در رقابتهای داخلی و برون مرزی شرکت کرده و حتی به عنوان مربی و دستیار در کادر تیم بزرگسالان ایران جای گرفته بود و در برهه ای نیز سرمربی تیم های ملی جوانان و امید کشورمان نیز بود. بهمن صالح نیا در بازی های آسیایی تهران دستیار فرانک اوفرال سرمربی انگلیسی وقت تیم ملی ایران بود وی یکی از شخصیتهای خوشنام فوتبال ایران است.  در مراسم نام گذاری خیابان صالح نیا در 82سالگی آقا بهمن علاوه بر او ، نصرت ایراندوست، عزیز اسپندار، علی نیاکانی، مازیار زارع، فرهاد پورغلامی، پژمان نوری و ... در این مراسم حضور داشتند. شاید مهمترین شاگرد غایب  او در مراسم تجلیلش مرحوم سیروس قایقران کاپیتان سابق تیم ملی و ملوان بود که در سالهای پرشکوه ملوان درجام حذفی با بازوبند کاپیتانی در میانه میدان برای انزلی چی ها می درخشید.

نویسنده: حسن امامقلی