جمعه دهم فروردین ماه

شافعیان و قانع سرمربیان جدید تیم های ملی هندبال

طی احکامی از سوی علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران کادر فنی تیم های ملی بانوان هندبال معرفی شدند.

طی احکامی از سوی علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران کادر فنی تیم های ملی بانوان هندبال معرفی شدند.


بدینوسیله نشمین شافعیان بعنوان سرمربی و خانم ها مهسا معتمدی و اعظم پره بعنوان مربیان تیم ملی جوانان بانوان جمهوری اسلامی ایران معرفی شدند.
همچنین خدیجه قانع بعنوان سرمربی و فاطمه محمدخانی بعنوان مربی تیم ملی نوجوانان بانوان کشورمان انتخاب شدند.
مسابقات هندبال جوانان دختر قهرمانی کشور در اصفهان در حال برگزاریست و بلافاصله پس از آن در صورت مهیا بودن شرایط کشور، اردوی آمادگی تیم های ملی جوانان و نوجوانان کشورمان برگزار خواهد شد.
درباره انتخاب مربیان جدید تیم ملی با مریم کریمیان مربی سابق تیم های ملی گفت و گو کرده ایم وی گفت: هر چند من از صحنه مسئولیت رسمی در فدراسیون هندبال کنار رفته ام ولی اعتقاد دارم که خانم سلوکی نائب رئیس فدراسیون تلاشهای خوبی را انجام داده اند که در این شرایط باید به وی خسته نباشید بگوییم از سوی دیگر خانم شافعیان که سه دوره دستیار من در تیم ملی بود نیز از مربیان آگاه و شایسته هندبال ما است و خانم قانع را هم همواره به عنوان یک مربی زحمتکش می شناسم و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. آنچه که درباره سیاست جدید فدراسون هندبال باید بگویم این است که بیشتر پیشکسوتان را کنار گذاشته اند البته نفس جوانگرایی ارزشمند است ولی شاید از پیشکسوتان هم کمک و خدماتی بربیاید این را در شرایطی می گویم که خودم دبیر انجمن هندبال وزارت علوم و نائب رئیس وزارت کار هستم و دیگر انگیزه ای برای کار ندارم ولی امیدوار هستم که فدراسیون هندبال به اندازه آقایان به هندبال بانوان نیز اهمیت بدهد.
گفت و گو: مرجان بنی یعقوب