پنجشنبه نهم فروردین ماه

بولینگ بازان برتر باشگاه های کشور معرفی شدند

اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ باشگاههای بولینگ سراسر کشور برگزار شد و در طی برگزاری این رقابت ها رکوردهای قابل توجهی به دست آمد.

اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ باشگاههای بولینگ سراسر کشور برگزار شد و در طی برگزاری این رقابت ها رکوردهای قابل توجهی به دست آمد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ در این مسابقات مجید ملکی در باشگاه اوپال تهران موفق شد دو بار با کسب میانگین 198 امتیاز در یک نوبت و میانگین 158 امتیاز در نوبت دیگر، جوایز مسابقات جایزه بزرگ را دریافت نماید.
همچنین محمد ونکی در باشگاه انقلاب تهران ، موفق شد با کسب میانگین 166 امتیاز در یک نوبت جوایز مسابقات جایزه بزرگ را دریافت نماید.
شایان ذکر است عرفان دکمه چی از باشگاه انقلاب تهران نیز با میانگین 172 امتیاز در یک نوبت جوایز مسابقات جایزه بزرگ را دریافت نمود.
همچنین ، در مسابقات هفتگی باشگاه رز قم این نتایج رقم خورد:
محمد رضا قاسمی ماهر با مجموع 757 پین ریخته نفر اول ، پگاه حسین پور با مجموع 659 پین ریخته نفر دوم و امید دهشیری با مجموع 644 پین ریخته جایگاه سوم این مسابقات را کسب نمود.
با احتساب این نتایج مرد سال بولینگ استان قم معرفی و نتایج نهایی رنکینگ باشگاه رز قم محمد رضا قاسمی ماهر را بعنوان مرد  سال بولینگ استان قم معرفی نمود.
هدف از برگزاری این مسابقات که بصورت انفرادی بدلیل رعایت پروتکل بهداشتی انجام می¬گیرد، کشف استعدادهای جدید در ورزش بولینگ است.