پنجشنبه نهم فروردین ماه

دیدار رئیس فدراسیون دوومیدانی به منظور گسترش این ورزش در کشور

رییس فدراسیون دو و میدانی با مصطفی مرادی دیدار و پیرامون همکاری ‌های دو جانبه به منظور بسط و گسترش ورزش دو ومیدانی در کشور و استان سمنان گفت‌‌ گو کرد.

رییس فدراسیون دو و میدانی با مصطفی مرادی دیدار و پیرامون همکاری ‌های دو جانبه به منظور بسط و گسترش ورزش دو ومیدانی در کشور و استان سمنان گفت‌‌ گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و به نقل از روابط عمومی:هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان در جریان سفر به استان سمنان صبح امروز با مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان این استان دیدار و پیرامون بسط و گسترش ورزش دو و میدانی در استان سمنان و همکاری‌های دو جانبه گفت‌گو کرد.

در این دیدار ابتدا رییس فدراسیون کشورمان با اشاره به اهمیت ورزش دو و میدانی برای کلیت ورزش کشور گفت:ما باید به ارتقای کمی این رشته ورزشی توجه ویژه‌ای داشته باشیم زیرا هرچقدر ورزشکاران فعال در حوزه دو و میدانی بیشتر شوند قطعا می‌توانیم استعداد‌ها و قهرمانان بیشتری را از میان آنها شناسایی و پرورش دهیم.

صیامی ادامه داد،با توجه به اینکه دو و میدانی ورزش بسیار پر مدالی است اهمیت‌ ویژه‌ای در بازی‌های آسیایی و المپیک دارد پس بنابراین باید تلاش کنیم تا بتوانیم سهم بیشتری از مدال‌هایی که در این رشته ورزشی توزیع می‌شود داشته باشیم.

وی افزود؛سمنان نیاز دارد توجه حوزه مدیریت ورزش دراین استان به ورزشکاران و مربیان ورزش پایه و مادر بیش از پیش باشد،که در این راه فدراسیون قطعا در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان خواهد بود.

 رییس فدراسیون دو و میدانی خاطر نشان کرد؛در راستای رشد و ارتقاء ورزش اول المپیک از تمامی برنامه‌ها و عملکرد هیات دو و میدانی این استان  حمایت همه جانبه خواهیم کرد تا شاهد موفقیت‌های روز افزون دو و میدانی استان سمنان در داخل استان و در سطح کشور باشیم.

در این دیدار همچنین مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ضمن تصدیق سخنان رییس فدراسیون دو و میدانی گفت:ما نیز آماده‌ایم تا همکاری خوب و نزدیکی را با فدراسیون دو و میدانی و همچنین هیات استان به منظور پیشبرد اهداف کلان ورزش اول المپیک در کشورمان داشته باشیم.

در این دیدار محسن برزگر محمدی مشاور عالی رییس فدراسیون دو و میدانی و همچنین علی اصغر نصیری رییس هیات دو و میدانی استان سمنان نیز حضور داشتند.