پنجشنبه نهم فروردین ماه

معصومی: من بدهکار کشتی هستم

کاپیتان اسبق تیم ملی کشتی آزاد  گفت: متاسفانه  کسانی در کشتی استان تصمیم می گیرند که در حد و اندازه این ورزش نیستند.

فردین معصومی کاپیتان اسبق تیم ملی کشتی آزاد  گفت : متاسفانه  کسانی در کشتی استان تصمیم می گیرند که در حد و اندازه این ورزش نیستند.


رضی زاده رییس هیات استان گیلان از خانواده کشتی نیست بنا براین نمی شود از ایشان توقع زیادی داشت تا حرمت این ورزش را حفظ کند.

فردین معصومی درپاسخ به ادعای اخیر رییس هیات کشتی استان گیلان در گفت و‌گو با البرز ورزشی که گفته بود بارها با فردین معصومی تماس گرفتیم اما او حواب ما را نمی دهد، گفت: رضی زاده اگر مدرکی دارد که با من تماس گرفته ارائه کند آن وقت من حرفم را پس می گیرم. اما من مدرک دارم که بنا به درخواست دکتر بهمن میرزایی به ایشان زنگ زدم ولی جواب مرا نداد. نمی دانم چه کسی باید جواب حرمت شکنی هایی که در کشتی گیلان می شود  را بدهد، رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان؟

وی ادامه داد: چرا کاری کردید که دکتر میرزایی از ادامه همکاری با هیات کشتی خودداری کرد؟ امروز آرزوی هر فدراسیون و هیات کشتی است که با ایشان کار کند اما در هیات گیلان کاری کردند که شخصی چون دکتر میرزایی از مسئولیت کناره گیری کند. ابراهیم مهربان هم با هیات استان کاری ندارد.اگر مربی تیم ملی است به توانایی و ارتباطات خودش مربوط است و هیات استان برای او کاری نکرده است.
نایب قهرمان سال ۲۰۰۶ جهان خاطرنشان کرد: بنابراین تنها من نیستم که با این هیات مشکل دارم بلکه دیگر چهره های شاخص هم علاقه ای به همکاری با هیات کنونی ندارند.در هیات کشتی گیلان کسانی تصمیم می گیرند که در اندازه این ورزش نیستند اصلا کشتی را خوب نمی شناسند. هفته گذشته مربی با تجربه ای چون مهرداد کاظمی را که سال گذشته کنار تیم ملی نوجوانان بوده  با غرض ورزی کنار گذاشتند؛ آن وقت کسی را به عنوان سرمربی  یک رده سنی  انتخاب می کنند که سه سال در هیچ کجای تمرین نداده، برخی از مربیان چندسال است که دفترچه شان مهر تمدید نخورده. اگر با من فردین معصومی مشکل دارید مرا  کنار بگذارید چرا دیگران باید به آتش من بسوزند؟
کاپیتان پیشین تیم ملی کشتی آزاد، تصریح کرد: من خودم را بدهکار کشتی می دانم و هر زمان که شرایط ایجاب کند مطابق شان و شخصیتم از من خواسته شود کمک کنم، دریغ نخواهم کرد به شرطی که  حرمت هاحفظ شود، نه اینکه سیاسی کاری کنند و به جای کشتی، دنبال عکس گرفتن با افراد سیاسی، وزیر و وکیل  باشند. متاسفانه کشتی گیلان را سیاسی کرده اند. من در انتخابات به رضی زاده رای ندادم بازهم اگر قرار باشد افراد غیر متخصص وارد کشتی شوند رای نخواهم داد.
دارنده ۶ مدال خوش رنگ آسیایی در پایان تاکید کرد: آقایان به نام کشتی استان پیش رییس فدراسیون، وزیر، استاندار و بقیه می روند اما یادی از فردین معصومی نمی کنند. من زحمت کشتی را کشیده ام یا آنها که از کشتی چیزی نمی دانند؟ از رییس فدراسیون هم گله دارم وقتی رییس هیات را می بیند یک بار از ایشان نمی پرسد فلانی کجاست. ما اگر قهرمان نبودیم هم اردویی که بودیم. لطفا اینقدر کشتی استان را سیاسی نکنید  و دنبال عکس یادگاری با سیاسی ها نباشید. وظیفه شما رسیدگی به کشتی و تلاش برای بهبود وضعیت این ورزش است نه اینکه دنبال مسیولین سیاسی باشید.به فکر ورزشکاران استان باشید جوانانی که به حمایت شما دل بسته اند اما فقط حاشیه می بینند.‌ حاشیه ها در هیات استان تمامی ندارد.

گفت و گو: احمد دباغ