جمعه دهم فروردین ماه

تمرکز مردان منچستر سیتی بر حریفان منچستر یونایتدی

پپ گواردیولا می گوید: " تمرکز بازیکنان، پس از کسب 21 پیروزی متوالی تنها برمنچستریونایتد باشد. این چیزی است که ما به آن اهمیت می دهیم."

پپ گواردیولا می گوید: " تمرکز بازیکنان، پس از کسب 21 پیروزی متوالی  تنها برمنچستریونایتد می باشد. این چیزی است که ما به آن اهمیت می دهیم."

 

پپ گواردیولا عملکرد فوق العاده  منچسترسیتی با پیروزی 4-1 برابر ولوز 21 پیروزی متوالی را تحسین کرد ، اما اصرار دارد که تمرکز تیمش اکنون بر منچستر یونایتد است.

سیتی در 10 دقیقه پایانی سه ضربه زد ، که گابریل ژسوس دو ضربه را مهار کرد ، در حالی که سیتی یک مسابقه غیرمنتظره با تیم ولوز را برگزار کرد تا یک پیروزی شایسته در ورزشگاه اتحاد بدست آورد.

این نتیجه باعث شد سیتی با 15 امتیاز فاصله از منچستر یونایتد ، که چهارشنبه به مصاف کریستال پالاس برود ، در راس لیگ برتر است اما گواردیولا مدیر اصرار دارد که هنوز چیزی تمام نشده است و برای دیدار برابر یونایتد در اتحاد در سوپر یکشنبه خود را آماده می کنند.

"قهرمانان لیورپول هستند ، بُرد به آنها تعلق دارد. ما در حال حاضر در بهترین موقعیت برای بیرون بردن آنها هستیم و می خواهیم تلاش کنیم ، گرچه آنها قهرمان هستند.

"33 امتیاز برای بازی وجود دارد. فردا حریفان ما بازی می کنند ، ما یک یا دو روز مرخصی داریم و سپس در خانه برای منچستر یونایتد آماده می شویم.

"ما واقعاً وضعیت خوبی داریم. من انتظار نداشتم که دو یا سه ماه پیش در این موقعیت باشم . اما باید مثل امروز آرامش داشته باشیم و رقابت کنیم."

مترجم: اعظم سعیدی