جمعه دهم فروردین ماه

امامی: اطلاع رسانی نشد؛ کشتی گیر ما روی تشک نرفت

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تغییر ناگهانی برنامه و عدم اطلاع رسانی اصولی دلیل حضور نیافتن نماینده کشورمان در رقابت شانس مجدد وزن 92 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین بود.

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تغییر ناگهانی برنامه و عدم اطلاع رسانی اصولی دلیل حضور نیافتن نماینده کشورمان در رقابت شانس مجدد وزن 92 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین بود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون در گفت : با بررسی بعمل آمده مشخص شد که در روز پایانی مسابقات، مسئولین برگزاری نسبت به تغییر زمان برگزاری مسابقات اقدام نموده و آن را به صورت اصولی اطلاع رسانی نکرده بودند.


وی افزود: با صحبتی که با محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد بعمل آمد ایشان بیان داشت که برنامه کامل مسابقات پشت آیدی کارت درج شده بود و ما نیز طبق آن در رقابت ها شرکت می کردیم و حتی در روز پایانی نیز نماینده کشورمان در وزن 92 کیلوگرم در ساعت 8 صبح وزن کشی کرد اما در آنجا نیز به ما اطلاع ندادند که مسابقات زودتر از زمان اعلام شده برگزار می شود.


امامی تصریح کرد: پس از اینکه کشتی گیر کشورمان به دلیل عدم اطلاع رسانی صحیح نتوانست در مسابقه ی شانس مجدد حاضر شود، آقای کاوه اعتراض خود را به مسئولین برگزاری اعلام داشت اما آن ها پاسخ دادند که ما در سالن مسابقات اعلام کرده بودیم که رقابت ها زودتر انجام می شود و اینکار در مسابقات بین المللی اصولی نیست چراکه باید این مورد به سرپرست تیم ها به صورت حضوری و یا کتبی اعلام می شد، اما بهتر بود که کادر فنی و سرپرستی تیم پس از وزن کشی، زمان برگزاری مسابقات را از مسئولین برگزاری بار دیگر جویا می شدند. 


سخنگوی فدراسیون کشتی در پایان اعلام کرد: با توجه به اینکه مسئولین برگزاری مسابقات حتی در صبح روز وزن کشی نیز این موضوع را به مربیان و کشتی گیران اعلام نکردند و اعضای تیم اعزامی هیچ اطلاعی به جهت تغییر زمان بندی مسابقات نداشتند، کشتی گیر ما نتوانست در مسابقه شانس مجدد حاضر شود اما نگرش فدراسیون این است که مربیان و یا سرپرستان تیم های اعزامی کشورمان به مسابقات بین المللی باید دقت نظر بیشتری نسبت به امور مربوطه داشته باشند.