جمعه دهم فروردین ماه

"ما تصور می کنیم که او باقی خواهد ماند"

کهل می گوید: دورتموند در حال برنامه ریزی برای آینده با هالند است.

 کهل می گوید: دورتموند در حال برنامه ریزی برای آینده با هالند است.

این مهاجم مورد نظر باشگاه های سراسر اروپا است اما کارفرمایان فعلی او احساس می کنند که می تواند برای فصل 2021-22 در بوندس لیگا باقی بماند.

بورسیا دورتموند "تصور می کند" ارلینگ هالاند فصل آینده همچنان بازیکن آنها خواهد بود و او را در برنامه های آینده خود گنجانده است.

کهل می گوید که هیچ معامله قطعی صورت نگرفته است و بنابراین دورتموند در حال کار بر این فرض است که در مبارزات انتخاباتی 2021-221 می تواند اهداف هالاند را  در نظر بگیرد و بررسی کند.

چه گفته شده؟

کهل درباره هالند گفت: "ما فرض می کنیم که او بیشتر از تابستان باقی بماند و حتی یک بازیکن بهتر با ما هم بشود.

 مقصد آینده هالند کجاست؟این بازیکن نروژی تقریباً با همه باشگاه های مهم اروپایی از جمله بارسلونا ، رئال مادرید و هر دو باشگاه منچستر در ارتباط بوده است. هالند یکی از بازیکنان پرطرفدار در فوتبال جهان است.

او قبل از 21 سالگی خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی جهان معرفی کرده است و در این فصل در 31 مسابقه 33 گل به ثمر رسانده است.

دورتموند در حال حاضر در رده پنجم جدول قرار دارد و 13 امتیاز از رهبر بایرن مونیخ فاصله دارد و در تلاش برای راهیابی به لیگ قهرمانان فصل آینده است.

اگر آنها در فصل آینده نتوانند به سطح بالای رقابت های باشگاهی برسند ، فشار بر دورتموند برای دریافت یکی از با ارزش ترین دارایی های فوتبال جهان بیشتر خواهد شد.

مترجم: اعظم سعیدی