پنجشنبه نهم فروردین ماه

حکایت مربیگری صندلی آبی

کش و قوس در استقلال ادامه دارد.بعد از فکری چه کسی روی نیمکت استقلال خواهد نشست؟!

کش و قوس در استقلال ادامه دارد.بعد از فکری چه کسی روی نیمکت استقلال خواهد نشست؟!


مذاکره با فرهاد مجیدی از سوی خلیل زاده تکذیب می شود، اما خبر رسید اقایان با مجیدی خارج از باشگاه و در مکانی دنج مذاکره را اغاز کرده اند.
در مورد قلعه نوعی هم خبر آمد، مدیران باشگاه گل گهر درپاسخ به نامه استقلالی ها گفته اند،پشت گوش تان را دیدید قلعه نوعی را خواهید دید.اما شنیدیم امیر خان سه شنبه شب دو بار با مدیران گل گهر مداکره داشته است،گویا نشست های شبانه نتیجه بخش بوده واستقلالی ها سر انجام موفق به دیدن پشت گوششان  شده اند!
به این ترتیب دو گزینه موجود مانده است. امیر قلعه نوعی وفرهاد مجیدی جالب اینکه پشت میز نشینان در باشگاه استقلال در روز روشن مذاکره با قلعه نوعی و فرهاد مجیدی را رد کرده و بحث ساکت الهامی را مطرح می کنند.
مطرح شدن الهامی مصداق همان ضرب المثل است که می گویند.ساکت الهامی بهانه بود و یا بازار گرمی چون حقیقت این است که گویا سکان  تیم استقلال به مجیدی یا قلعه نوعی خواهد رسید. در اینجا سر نخ در دست لابی بازها است. باید موانع بر طرف شود.هر طرف برای ورود خواسته های ارائه داده اند. سرانجام صندلی آبی به فرهاد مجیدی در دو نوبت گذشته در بوته آزمایش قرار گرفته بود. از شما چه بنهان در آن روزگار حساس که چیزی به لیگ قهرمانان نمانده بود چیزی به استقلال اضافه نشد.