سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

عطش سیری ناپذیر ایشیکاوا برای موفقیت

ترسناک ترین اتفاقی که می تواند در زندگی شما بیفتد چیست؟ این زمانی است که شما تصمیم می گیرید از خود راضی باشید. این چشم انداز به شما امکان یادگیری چیزهای جدید را نخواهد داد.

ترسناک ترین اتفاقی که می تواند در زندگی شما بیفتد چیست؟ این زمانی است که شما تصمیم می گیرید از خود راضی باشید. این چشم انداز به شما امکان یادگیری چیزهای جدید را نخواهد داد.

 

ایشیکاوا 25 ساله هرچند به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهانی شناخته شده است اما از خودش راضی نیست. از بازی درکنار بازیکنان برترلذت می برد زیرا این امر برای ترقی وی، چالشی برایش ایجاد می کند.

"اولین فصل حضور من در ایتالیا ویژه بود. من در مودنا بازی کردم و در آن فصل بازیکنان برتر برونو رزنده از برزیل و اروین نگاپت از فرانسه در یک تیم بودند. آنها بالاترین سطح والیبال را به من آموختند که دنیای جدیدی را  برای من خلق کرد. زمانیکه با آنها بازی می کردم ، فهمیدم که دوست دارم بهتر بازی کنم و قوی تر باشم. می خواستم برای کسب عنوان قهرمانی به یک باشگاه بزرگ بپیوندم. البته کارآسانی نیست زیرا گاهی اوقات برای رسیدن به اهداف بالاجبار با مشکل روبرو می شوید. هرگز از به چالش کشیدن خودم دست نکشیدم و همیشه دوست داشتم چیزهای جدیدی یاد بگیرم و از آن لذت می برم".

وی می گوید:"بزرگترین لحظات زندگی من زمانی است که می توانم بهترین بازی خود را انجام دهم و احساس می کنم که تاکنون به طور پیوسته و مطلوبی در حرفه خود قدم برداشته ام. به نتیجه اکتفا نمی کنم ، اما به یادماندنی ترین تورنمنت من مسابقات قهرمانی جهانی والیبال مردان 2019 بود ، زیرا آن زمان در تمام مسابقات بین المللی که در تمام دوران حرفه ای خود شرکت کرده ام ، بهترین بازی خود را انجام داده ام."

ایشیکاوا 15 سال پیش به والیبال معرفی شد و یکی از بهترین بازیکنان دبیرستان کشورش شد. وی به عنوان دانشجوی دانشگاه برای بازی در تیم ملی و بازی حرفه ای در یک باشگاه ایتالیایی انتخاب شد. اکنون ، وی یکی از اصلی ترین سلاح های تهاجمی ژاپن است و از ششمین فصل حضور در لیگ ایتالیا لذت می برد.

" از 10 سالگی و در یک باشگاه محلی والیبال را شروع کردم. برای دو سال متوالی ، از سن 17 سالگی ، در سه مسابقه مهم دبیرستان پیروز شدم ، که برای یک بازیکن ژاپنی یک اتفاق بی سابقه بود. در سال ورود  به دانشگاه ام در ژاپن، برای بازی در تیم ملی ژاپن و بازی در ایتالیا در سری A برای اولین بار انتخاب شدم. این مربی دانشگاه من بود که مرا به بازی در باشگاه مودنا ایتالیا ترغیب کرد و او راهی جدید در زندگی به من نشان داد.

من صادقانه مجذوب سطح بازی در ایتالیا شدم ، و آنجا بود که هدف جدید خود را پیدا کردم. از آن زمان ، من در مودنا ، لاتینا ، سیه نا ، پادووا و اکنون در میلان بازی کردم. ششمین دوره حضورم در ایتالیا است و از تجربه هایم در اینجا لذت می برم. بدون درک و مشاوره مربی دانشگاه ام ، نمی توانستم از این فرصت عالی استفاده کنم. او بزرگترین تأثیر را درزندگی من داشت و خیلی از او قدردانی می کنم. در این فصل تجربه خوبی در میلانو دارم. رکورد 1000 امتیاز و 100 پرتاب موفقیت آمیز را ثبت کرده ام. بدون حمایت هم تیمی هایم نمی توانستم به تنهایی به این رکوردها دست پیدا کنم".

"از زمان پیوستن من به پاورلی میلانو، ما رابطه خوبی با یکدیگر برقرار کرده ایم. ما با هم کار می کنیم و ما قویتر و قویتر می شویم. بنابراین ، من اینجا اوقات بسیار خوبی را سپری می کنم."

مترجم: اعظم سعیدی