پنجشنبه نهم فروردین ماه

بهتر از بقیه؟

چلسی قهرمان لیورپول را کنار زده و در چهار مسابقه برتر کنترل را به دست می گیرد.

چلسی قهرمان لیورپول را کنار زده و در چهار مسابقه برتر کنترل را به دست می گیرد.

 

در حالی که منچستر سیتی از  عنوان بهترین تیم زمین  به دوراست ، شاگردان توماس توخل در 10 بازی بدون شکست حضور دارند. اما چلسی حداقل 90 دقیقه کامل بر لیورپول در آنفیلد تسلط دارد و حداقل ثابت می کند که بهترین در بین بقیه باشد.

یورگن کلوپ ممکن است پیش از این دیدار در لیگ برتر با مشکلات انتخابی خود روبرو شود اما آبی ها با گلزنی که میسون مانت اختلاف را در یک پیروزی راحت 1-0 ثابت کرد ، رحم نکردند.

وار تمام تلاش خود را برای به تأخیر انداختن نتیجه اجتناب ناپذیر انجام داد ، زیرا تیمو ورنر پس از اینکه تله آفساید را شکست و گلزنی کرد اما دریبل درخشان مونت ، سه امتیاز شایسته باشگاه غربی لندن را به ارمغان آورد.

اگرچه چلسی تنها در جایگاه چهارم لیگ قرار دارد ، اما این پیروزی بالقوه قابل توجه است و در فاصله 11 امتیاز مانده به پایان بازی ، لیورپول با چهار امتیاز فاصله دارد

.

در همین حال ، اورتون و وستهام در فاصله قابل توجهی از چلسی باقی مانده اند اما لندنی ها گرد و خاک قابل توجه ای در لیگ به پا کرده اند.

آنها از رده دهم صعود کرده اند ، جایی که مدیر سابق فرانک لمپارد آنها را ترک کرد و تیم توخل اکنون در 10 بازی بدون شکست در لیگ حضور دارد که تیم های کمی می توانند چنین ثبات را مدیریت کنند.

منچستر یونایتد و لستر هر دو در این هفته به تساوی رسیدند و آبی ها اکنون می توانند در مورد سبقت از آنها در پایان فصل فکر کنند.

چلسی نیز مانند منچستر سیتی پس از صرف 220 میلیون پوند (275 میلیون دلار) در تابستان ، تیمی را برای کنار آمدن با سختی های فصل بی نظیر در اختیار دارد.

مترجم: اعظم سعیدی