جمعه سی و یکم فروردین ماه
پیشکسوت ومربی بین المللی والیبال خراسان؛

والیبال مشهد با انحصار طلبی رشد نمی کند

انحصار طلبی بلای جان والیبال مشهد شده است و اگر منیت ها و نفاق ها را کنار بزنیم قطعا جایگاه والیبال مشهد بیش از این رشد و توسعه پیدا می کند.

انحصار طلبی بلای جان والیبال مشهد شده است و اگر منیت ها و نفاق ها را کنار بزنیم قطعا جایگاه والیبال مشهد بیش از این رشد و توسعه پیدا می کند.


پیش کسوت و مربی بین المللی والیبال کشور با بیان این مطلب در باره سطح کیفی رقابت های لیگ امسال گفت لیگ امسال لیگی متفاوت بود با توجه به شیوع ویروس کرونا تیم ها از امتیاز میزبانی محروم بودند و این موضوع سبب شد که تیم ها با تمام  ظرفیت و توان واقعی خود برای موفقیت هزینه کنند ،به همین خاطر شاهد نوسانات زیادی درمیان تیم های بالا و پایین جدول بودیم.
غلامرضا مومنی مقدم در خصوص نکات مثبت پلی اف این دیدارها گفت: در پلی آف 8تیم حضور داشتند انصافاهمه تیم ها شایسته صعود و کسب عنوان قهرمانی بودند، تیم ما در 3دیدارخوددر برابر تیم خوب و یکدست شهرداری  گنید بسیار پرفروغ ظاهر شدو توانستیم هرچند سخت اما با موفقیت از کمند این رقیب سرسخت عبور کنیم و جزو 4تیم برتر قرار گیریم ،امیدواریم در این مرحله بچه ها همت کنند و با علاقه مندی که در میان شهروندان و مسئولان ارومیه در حمایت از تیم وجود دارد سکوی برتر را از آن تیم کنیم
بازیهای امسال نشان داد دیگر والیبال به اسم ها و ستاره ها خلاصه نمیشود والیبال تفکرات مربیان و اینکه بتوانی از همه ظرفیت ها و تاکتیک ها برای پیروزی به نحو شایسته بهره ببری و معتقدم تیمی موفق است که تاکتیک های تیمی را به خوبی در زمین پیاده کند.
وی با اشاره به این که با گذشت زمان کیفیت دیدارها از سطح بالاتری برخوردار شده است و بسیار جذابتر و مفرح تر شده است گفت: لیگ امسال نشان داد که والبال روند رو به رشدی را طی کرده است
معتقدم تیمی امسال قهرمان خواهد شد که کم اشتباه ظاهر شود و از همه ظرفیت های تیمی برای پیروزی استفاده کند. 
وی در ادامه تصریح کرد: با تمام توان و ظرفیت برای پیروزی گام برمی داریم و با توجه به این که بهترین بازیکن خود فیاضی را به دلیل مصدومیت زانو از دست دایم اما روی نیمکت بازیکنان شایسته زیاد داریم ضمن اینکه پوریا یلی جوان شایسته خراسانی بسیار آماده است 
 مومنی مقدم با اشاره به این که شهروندان ارومیه مانند مشهدی ها،گنبدی ها و دیگر استان ها عاشق والیبال هستندتصریح کرد: امیدواریم با نمایشی خوب و تحسین برانگیر و تماشا پسند تیم والیبال ارومیه را به آرزویشان برسانیم. 
وی ادامه داد: متاسفم که امسال در لیگ تیمی از مشهد  حضور نداشت و هواداران این هیجان محروم بودند این در حالی است که مشهد از بازیکنان و مربیان سطح بسیار بالایی برخوردار است مربیانی همچون مجید تابش نژاد ؛نوید مشجری وآرمین گلکاری وبازیکنانی مثل امیرحسینی؛شهروزهمایونفر،امین علوی ،مجتبی یوسفی ، و ... که هر کدام وزنه قابل قبولی در ترکیب تیم هایشان بودند
مربی اسبق تیم ملی نوجوانان با اشاره به این که مشکل اصلی والیبال استان انحصار طلبی است افزود:امیدوارم روزی فرا برسد که دست به دست هم دهیم ، ،نفاق،منیت ها ، خودخواهی ها و انحصار طلبی ها را از والیبال مشهد دور بریزیم و برای مردم و دیگران جانفشانی کنیم .
مومنی مقدم با اشاره به این که پایه ها و ساختار والیبال مشهد ا با منیت ها و انحصار طلبی سوزانده شده است اظهار داشت:وقتی برای مردم و دیگران زحمت بکشی قطعا پیروز میدان خواهی بود. همدلی و تعاون میان مربیان،شهروندان و مسئولان پایه والیبال مشهد را قوی و قدرتمند خواهد کرد. اما متاسفم در این برهه از زمان  برخی از افراد به خاطر تنگ نظری هایی که دارند دوست ندارند والبال مشهد رشد کند،والیبال را باید به اهلش سپرد ،جوانان خیلی خوبی را در بدنه والیبال داریم هم دربحث بازیکن (ناوی،عبدی؛بیک و...)  هم در بحث مربی که می توانند آینده والیبال استان را بیمه کنند.
گفت و گو: آرمین-مشهد