جمعه دهم فروردین ماه
ملاقات با "گوردیولا"

پاسخ بزرگ برزیل به پپ ، تاریخ سازی در سیرا است.

مربی تنومند به لقب خود افتخار می کند ، و در حال حاضر با مدیر منچسترسیتی مقایسه می شود.گوتو فریرا در طول دوران طولانی مربیگری خود ، تمام نقاط برزیل سفرکرده است.

 مربی تنومند به لقب خود افتخار می کند ، و در حال حاضر با مدیر منچسترسیتی مقایسه می شود.گوتو فریرا در طول دوران طولانی مربیگری خود ، تمام نقاط برزیل سفرکرده است.

 

فریرو به خبرنگاران توضیح داد: "ما یک رقابت عالی در سری B داشتیم ، و  فلاویو پرادو(روزنامه نگار معروف برزیلی) ، یک هوادار سرسخت پونته ، در پایان با این نام مستعار ادای احترام به من کرد."

این بازیکن 55 ساله به جای اینکه از اشاره به وزن خود آزرده شود ، نسبت به مقایسه با نماد مربیگری پپ گواردیولا بسیار افتخار می کند. وی توضیح داد: "(نام مستعار) واقعاً عالی بود ، زیرا به کمرنگ كردن كلیشۀ" مرد چاق" كمك می كرد."

او در ابتدای سال 2020 باشگاه را به قهرمانی در کوپا نوردسته معتبر رساند ، عنوانی که با باهیا نیز به دست آورد ، و در سری آ ، آنها یازدهمین مقام و یک مکان در کوپا سودامریکانا را بدست آوردند ، به معنای شرکت در مسابقات قاره ای برای اولین بار در 10 سال گذشته

چندین نتیجه به یاد ماندنی در این راه وجود داشت.

با توجه به دوران مربیگری که تقریباً دو دهه طول کشیده و بیش از 20 دوره در 16 باشگاه مختلف به کار رفته است ، دیدن حرکت "گوردیولا" تعجب آور نخواهد بود.

جالب اینجاست که فریرا با گذشته ای غیر فوتبالی است ، و در این سطح از ورزش قابل توجهی بازی نکرده است. او مدرک دانشگاهی تربیت بدنی را در زادگاه خود پیراسیکابا ، ایالت سائوپائولو دریافت کرد و در سن 20 سالگی، با تیم جوانان باشگاه محلی XV کار خود را آغاز کرد.

او بزودی توسط بزرگترین مدیران برزیلی شناخته شد و برای انجام کاردرسائو پائولو و بعدا اینترناسیونال ادامه داد ، جایی که او برنده آینده جام جهانی لوسیو را زیر بال خود گرفت و قهرمان مسابقات جوانان1998 سائوپائولو ، مهمترین جام جوانان کشور شد.

مترجم: اعظم سعیدی