پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
سرمربی سابق تراکتور دستیار مجیدی در استقلال شد

غلام پور آمد، صمد مرفاوی رفت!

با خبر شدیم فراز کماوند سرمربی سابق تیم های فوتبال تراکتور، گسترش فولاد تبریز، صنعت نفت آبادان و شاهین شهرداری بوشهر اخیراً به عنوان دستیار اول فرهاد مجیدی در کادر فنی تیم استقلال تهران اتنخاب شده است.

با خبر شدیم فراز کمالوند سرمربی سابق تیم های فوتبال تراکتور، گسترش فولاد تبریز، صنعت نفت آبادان و شاهین شهرداری بوشهر اخیراً به عنوان دستیار اول فرهاد مجیدی در کادر فنی تیم استقلال تهران اتنخاب شده است.

 

بعد از انتخاب شدن مجیدی به عنوان جانشین فکری در کادر فنی جدید استقلال ، صمد مرفاوی مدیر فنی استقلال و همچنین سعید عزیزیان، حنیف عمران زاده دیگر اعضای کادر فنی قبلی هم رسماً از جمع آبی پوشان پایتخت جدا شده اند. اینک وضعیت ماندن و یا نیامدن پرویز مظلومی مدیر استقلال در زمان مربیگری فکری در این تیم کماکان در هاله ای از ابهام قرار دارد. همچنین گفته می شود که دانشیار نیز به عنوان مسئول آنالیز بازی های استقلال در رقابت های لیگ برتر ایران محسوب می شود.

لازم به ذکر است تیم استقلال روز شنبه آینده ابتدا با تیم فولاد خوزستان در چارچوب ادامه لیگ برتر پیکان تهران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی کشور دیدار خواهد کرد.

دیدار استقلال و فولاد در استادیوم آزادی تهران

 

تیم فوتبال استقلال تهران فردا شنبه باید با فولاد خوزستان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور در استادیوم آزادی دیدار کند.

فردا فرهاد مجیدی سرمربی جدید استقلال نیز باید بازیکنان تیم خود را برای برگزاری این دیدار مهم مقابل شاگردان جواد نکونام اماده سازد؛ تا آبی پوشان پایتخت با کسب پیروزی قاطعانه برابر شاگردان نکونام، فاصله امتیازات خود را با پرسپولیس ( صدر نشین موقت) و نیز سپاهان در صدرجدول لیگ بیستم فوتبال کمتر کند.

در حال حاضر تیم استقلال با کسب 26 امتیاز از 16 بازی و نیز 3 باخت بعد از دو تیم پرسپولیس در سپاهان، در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ مذکور قرار دارد.

نویسنده : حسن امام قلی