جمعه سی و یکم فروردین ماه

استراحت برای پیروزی مقابل کانلو

قهرمان میان وزن بوکس ، کالب پلانت تصميم گرفت که تا سپتامبر به استراحت بنشيند و خود را برای کسب قهرمانی بدون چون و چرا در وزن 76کیلو(168 پوند) در مصاف قهرمان مسابقات WBA / WBC ، كانلو آلوارز آماده کند.

قهرمان میان وزن بوکس ، کالب پلانت تصميم گرفت که تا سپتامبر به استراحت بنشيند و خود را برای کسب قهرماني بدون چون و چرا در وزن 76کیلو(168 پوند) در مصاف قهرمان مسابقات WBA / WBC ، كانلو آلوارز آماده کند.

پلانت می گوید که او نگران دور ماندن از رینگ نیست زیرا او همیشه دو بار در سال می جنگد ، و قبلاً یک بار با کالیب ترواکس مبارزه کرده است.

کانلو تا زمان دیدار با پلانت در ماه سپتامبر امسال دو بار به رینگ رفته و پس از آن ، در ماه دسامبر مبارزه خواهد کرد. واضح به نظر می رسد که پلانت با نشستن و انتظار برای دریافت روزهای قرعه کشی خود علیه کانلو چه هدفی دارد.

از دید طرفداران، عدم تمایل پلانت به فعال ماندن در حالی که منتظر مبارزه با کانلو است ، رفتار مبارزی است که فاقد اعتماد به نفس لازم برای فعال ماندن است.

از دید هوادار ، پلانت کسی است که نمی خواهد دوباره به رینگ برگردد زیرا ممکن است شکست بخورد. به عبارت دیگر ، پلانت قبل از بازنشستگی یا بازگشت به آمادگی متوسط، در انتظار مبارزه با کانلو در ماه سپتامبر است.

پلانت در جواب پرسش اینکه چرا او تا سپتامبر نمی جنگد؟ گفت: من می گذارم دستم استراحت کندوتنها به همین دلیل است. مطمئن شوم که تا آنزمان به طور کامل استراحت کرده و کاملاً بهبود یافته است."

"در این سطح ، من سالی دو بار مبارزه دارم. مبارزه در ژانویه و سپتامبر ، این دو بار خواهد بود. این دقیقاً همان چیزی است که من به آن عادت کرده ام و بیشتر بوگسورهای در این سطح، این روند را دارند و سالی دو بار می جنگند. این مسئله عجیبی  نیست.

پلانت در پاسخ به این سوال که آیا کانلو به دلیل فعالیتش برتری بیشتری نسبت به او دارد ، گفت: "من نمی دانم ، همه افراد متفاوت هستند.من مشتاقانه منتظر ماه سپتامبرو منتظر ورود به آنجا هستم و به جهانیان نشان می دهم که من بهترین هستم."

اگر قرار بود پلانت اکنون دیوید بناویدز را قبول کند و او را شکست دهد ، این باعث علاقه بیشتر طرفداران بوکس می شود که سرانجام در ماه سپتامبر با کانلو مبارزه کند.

پلانت می گوید که مبارزه کانلو  و پلانت ایده خوبی است. اما مبارزه وی با کسانی مانند بناویدز ، ادگار برلانگا ، دیوید مورل یا بکتمیر ملیکوزیف می تواند سود بیشتری  حتی برای رسانه ها کسب کند. مبارزه با یکی از این افراد برای پلانت یک امتیاز مثبت محسوب می شود.

مترجم: اعظم سعیدی