جمعه دهم فروردین ماه
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا؛

برنامه های راهبردی را جهت ارتقاء ورزش نیروی زمینی ارتش مد نظر داریم

سرهنگ‌ چنگیز مسیب زاده مدیر تربیت بدنی نزاجا گفت؛ نخبگان ورزشی را جذب تیم های ورزشی ارتش می کنیم تا از ورزش قهرمانی در مدت زمان خدمت مقدس سربازی دور نباشند.

سرهنگ‌ چنگیز مسیب زاده مدیر تربیت بدنی نزاجا گفت؛ نخبگان ورزشی را جذب تیم های ورزشی ارتش میکنیم تا از ورزش قهرمانی در مدت زمان خدمت مقدس سربازی دور نباشند.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی البرز ورزشی؛  سرهنگ‌ چنگیز مسیب زاده از قهرمانان ورزشی رشته تیر اندازی که مدتی است بعد از بازنشستگی سرهنگ‌ محمود محمدخانی جایگزین وی در مدیریت تربیت بدنی نزاجا شده است پیرامون اهداف و برنامه ریزی های مد نظر در این باشگاه فرهنگی ورزشی در گفت و گو اختصاصی با صمد خزایی خبرنگار  "پایگاه خبری البرز ورزشی " اظهار داشت؛ پس از انتصاب بنده به عنوان مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ما یکسری برنامه و اهداف راهبردی را مد نظر گرفتیم در جهت ارتقاء ورزش نیروی زمینی ارتش و ما هم در بُعد ورزش همگانی و هم ورزش قهرمانی چار چوب بندی را انجام دادیم تا انشالله در سال آینده در رشته های مختلف تیمی و انفرادی نیروی زمینی ارتش در کورس قهرمانی لیگ های معتبر ورزشی کشور باشند.

وی افزود: برای مثال در لیگ ۹۹ در رشته های تیمی تیم های هندبال نیروی زمینی و چوگان موفق شدند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند. همچنین در لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور تیم نیروی زمینی موفق شد به مرحله پلی آف صعود کند که به قهرمانی این تیم در لیگ والیبال اُمیدوار هستم تا انشالله در فصل آینده در لیگ برتر باشگاه های کشور تیمی منسجم و قدرتمند راهی مسابقات کنیم.

مسیب زاده یاد آور شد؛ باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی ارتش در اغلب رشته های ورزشی که تیم های فعالی را در لیگ های مختلف دارد. برنامه ریزی خوبی را برای نخبگان ورزشی که قصد اعزام به خدمت مقدس سربازی را دارند در دستور کار قرار داده است تا انشالله بتوانیم با حمایت از ورزشکاران قهرمان و جذب آنها در طول خدمت سربازی بتوانند از ورزش قهرمانی دور نباشند و با آمادگی کامل به تمرینات خود ادامه دهند تا در آینده بعد از پایان دو سال خدمت سربازی باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا سکوی پرتابی برای موفقیت های این عزیزان است.

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی ارتش در پایان گفت: از بازیکنان و قهرمانان ملی که قصد اعزام به خدمت سربازی را دارند دعوت می کنیم تا با جذب در باشگاه نزاجا بتوانیم از تجربیات این قهرمانان استفاده کنیم و به روند موفقیت های خود همچون دوران قبل از خدمت سربازی ادامه دهند.