جمعه دهم فروردین ماه
فردا خوان سوم برای رسیدن به پلی آف

سرنوشت مدعیان چگونه رقم خواهد خورد؟

دیدار دو تیم والیبال شهرداری ارومیه – لبنیات هراز آمل، یک بازی فنی و تماشایی بود که در پی پنج ست پیکار واقعاً نفسگیر به پیروزی ارومی ها انجامید.

دیدار دو تیم والیبال شهرداری ارومیه – لبنیات هراز آمل، یک بازی فنی و تماشایی بود که در پی پنج ست پیکار واقعاً نفسگیر به پیروزی ارومی ها انجامید.

شهرداری 114 و لبنیات هراز 117 پوئن اندوخته بودند. این از معدود دفعاتی است که تیم بازنده بیشتر از برنده امتیاز می گیرد، هردو تیم تلفیقی از جوانی و تجربه بودند اما هراز با تجربه دارانی که شاید سال های آخر بازی گری خود را می گذرانند و جوانانی که نخستین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کنند، محمد کاظم غفاری، علی رضا شبان و  آرفان عرفان جلالی نژاد که جایگزین فرهاد قائمی مصدوم شده بود. در مقابل با تجربه های نام آشنا وجوانانی که خود یک عالمه شهرت دارند، مرتضی شریفی، پوریا یلی و میثم صالحی ایستادگی خوبی داشته اند، نزدیک بود ارومیه سه گیمه برنده شود.

اما یاران بهروز عطایی بازگشت به خویشتن را به درستی یاد گرفته اند. آنها درک ایده آلی در قالب کارهای تاکتیکی دارند، اما تیم شهرداری یک سوپر استار داشت که زمان و مکان نمی شناخت، میثم صالحی 34 امتیاز عالی گرفت و در آن سوی تور نیز شهروز همایون فرمنش با 29 امتیاز درخشید. میثم صالحی این روزها یکه تاز میدان است وهمایون فرمنش هم تنها بازیکن است که  مچ دستش را در اختیار خود دارد و هر نقطه ای از زمین را که هدف بگیرد شلیک می کند. با این تدبیرو درپی نبردی ماراتن گونه فردا ساعت 14 دو تیم بار دیگر رودرروی هم می ایستند و هیچکس نمی تواند نتیجه این مسابقه را پیش بینی کند.در این روز برای رسیدن تیم دیگر فینال  فولاد سیرجان ایرانیان باید با تیم سپاهان اصفهان نبرد کند.

سپاهان هر چند هنوز خلاء میرزا را حس می کند اما چون مبتنی بر تاکتیک است می تواند درگام دوم قلدرتر و خوفناک تر باشد و هیچ بعید نیست که سرنوشت فینالیست ها به آوردگاه سوم کشیده شود. مسابقه اخیر ساعت 17 برگزار خواهد شد، باید به انتظار زیبایی هایی بود که این روزها از دل لیگ برتر به تصویر کشیده می شود حیف که تماشاچیان ناچارند از جعبه جادویی این نبردهای در اوج را با حسرت نگاه کنند.

نویسند: جمشید حمیدی