جمعه دهم فروردین ماه

آرسنال دورتر ازجایگاه تیم ایده آل برای من است

مایکل آرتتا اعتراف کرد که هنوز " خیلی" از داشتن تیم آرسنال خودش فاصله دارد و افزود که موقعیت لیگ توپچی ها در این فصل "قابل قبول" نیست.

مایکل آرتتا اعتراف کرد که هنوز " خیلی" از داشتن تیم آرسنال خودش فاصله دارد و افزود که موقعیت لیگ توپچی ها در این فصل "قابل قبول" نیست.

 

آرسنال از کریسمس در 12 بازی اخیر خود در لیگ برتر هفت پیروزی کسب کرده است ، از جمله موفقیت چشمگیر 3-1 در لستر سیتی در آخر هفته گذشته.

آنها به مسابقه روز شنبه در برنلی می روند که پس از نیمه اول ضعیف رقابت ها ، در رتبه دهم ناامید کننده جدول قرار دارد و آرتتا می داند که هنوز تیمی را که می خواهد مطابق با اهدافش در شمال لندن باشد ، به دور است.

چه گفته شده؟

 وقتی از او پرسیده شد که تیم فعلی آرسنال چقدر به آنچه که خودش می داند نزدیک است ، آرتتا گفت: "خیلی دور است. خیلی خیلی دور .هنوز چیزهای زیادی برای پیشرفت وجود دارد ، کیفیت زیادی برای اضافه کردن . ما باید در تصمیم گیری بسیار کارآمدتر عمل کنیم ، برای مواقعی که سودمند باشد شرایط را سریعتر فراهم کنیم.

وی افزود:"کنترل بیشتر بازی ها ، اقدامات دفاعی بیشتر در نیمه حریف ، تساوی کمتر در نیمه خودمان و . . . کارهای زیادی وجود دارد که برای گلزنی بیشتر ، خلاقیت بیشتر، کارهای زیادی هست که باید انجام شود."

"وقتی به جدول لیگ نگاه می کنید قابل قبول نیست. ما باشگاه فوتبال آرسنال هستیم و نباید حتی نزدیک این جایگاه باشیم. اگر کسی از این موضوع راضی باشد که در جای اشتباهی قرار دارد. "

 

آرسنال پیشرفت خود را از زمان کریسمس با 12 بازی در 7 برد ، 23 امتیاز از 36 امتیاز را به دست آورده است. فقط منچستر سیتی (36) و وستهام (24) از دوره جشن بیش از تیم آرتتا لیگ را به دست آورده اند ، در این مدت گانرز در جدول فرم سوم هستند.

منچستر سیتی (31) و منچستر یونایتد (24) تنها دو تیمی هستند که در آن دوره بیش از آرسنال (22) گلزنی کرده اند و فقط سیتی (چهار بازیکن) کمتر از 9 گلی که تیم آرتتا به آنها وارد کرده اند ، دریافت کرده است.

 

آیا آرتتا در جستجوی پیشرفت است؟

 علیرغم اینکه آرسنال هنوز جایی که او می خواهد قرار ندارد ، اسپانیایی معتقد است که تیمش در مسیر درستی قرار دارد.

سرپرست تیم در پاسخ به این سوال که آیا نشانه هایی را می بینید که تیمش به  اهداف بلند مدتش در آینده حرفه ای اش، نزدیک می شود گفت: "بله ، فکر می کنم با توجه به بازی قبلی که چند ماه پیش مقابل یک تیم بازی کردیم و جایگاه اکنون تیم در جدول را نگاه کنیم ، فکر می کنم این همیشه روش خوبی برای پیشرفت است و من این را تجربه کرده و دیده ام".

مترجم: اعظم سعیدی