پنجشنبه نهم فروردین ماه

ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شد

مازیار ناظمی رئیس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی انتخاب شد.

مازیار ناظمی رئیس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی انتخاب شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی طبق برنامه اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان، امروز (شنبه 16 اسفند) ماه برگزار شد.

مهدی‌علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ریاست این مجمع را بر عهده داشت. کیکاووس سعیدی نیز نماینده کمیته ملی المپیک بود.

جواد برات، عزیزه تراز، ندا مطلبی، مازیار ناظمی و مهران همتیان 5 کاندیدای نهایی این انتخابات بودند. ضمن اینکه محمد فراهانی هم پیش از این انصراف داده بود.

در این مجمع ندا مطلبی پس از صحبت پنج دقیقه‌ای و بدون آنکه برنامه‌ای را ارائه بدهد، به نفع جواد برات انصراف داد و سایر نامزدها برنامه‌های خود را ارائه کردند تا در رای‌گیری حضور داشته باشند.

در پایان رای‌گیری و از 39 رای مأخوذه، مازیار ناظمی 20 رای، برات و همتیان هر کدام 9 رای و تراز نیز یک رای به خود اختصاص دادند تا انتخابات با حضور ناظمی، همتیان و برات به دور دوم کشیده شود. رئیس منتخب مجمع باید حداقل 21 رای به خود اختصاص بدهد.

در دور دوم و در حالی که فرد منتخب مجمع برای رسیدن به صندلی ریاست نیازمند آرای بیشتر بود، ناظمی با کسب 25 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد. ضمن اینکه برات 9 رای و همتیان نیز 5 رای کسب کردند.