جمعه دهم فروردین ماه

چهره فینالیست ها فوتسال پیشکسوتان شناخته شد

مسابقات فوتسال پیشکسوتان جام صنعت دارو"یادبود شهدای سلامت" در ایستگاه پایانی روز 21 اسفند با معرفی تیم های قهرمان به پایان می رسد.

مسابقات فوتسال پیشکسوتان جام صنعت دارو"یادبود شهدای سلامت" در ایستگاه پایانی روز 21 اسفند با معرفی تیم های قهرمان به پایان می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ معرفی فینالیست های مسابقات فوتسال پیشکسوتان جام صنعت دارو"یادبود شهدای سلامت" 
فینالیست ها معرفی شدند. مسابقات فوتسال جام صنعت دارو، گرامیداشت شهدای سلامت در رده پیشکسوتان و رقابت تیم های دارویی و شرکت های وابسته به صنعت دارو و وزارت بهداشت به ایستگاه پایانی رسید.
این رقابتها ویژه نامداران فوتبال، فوتسال، هنرمندان و رسانه و به پاس قدرشناسی از زحمات کادر پزشکی و درمانی کشور و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن ورزشی کشتیرانی واقع در لویزان برگزار می شود که طی آن تیم ها در دو رده ۴۰ تا ۵۰ سال و ۵۰ تا ۶۵ سال ویژه پیشکسوتان و یک رده مجزا برای تیم های خاص وزارت بهداشت و صنعت دارو، به میدان رفتند.
مسابقات زیرنظر صادق درودگر، کامبیز مهاجر و فرامرز شمس و همکاران شان و با همراهی مسئولان جام صنعت دارو و با حضور داوران شاخص فوتسال کشور برگزار شد و حضور تیم های دارویی و شرکت های وابسته به صنعت دارو و وزارت بهداشت هم از جمله اقدامات ارزنده کمیته برگزاری بود. 
دیدارهای مرحله نیمه نهایی ویژه پیشکسوتان برای معرفی چهره دو تیم فینالیست طی دو روز گذشته انجام شد که در رده سنی ۴۰ تا ۵۰ سال، تیم های زنده یاد مسعود استیلی و زنده یاد بابک معصومی با غلبه بر حریفان خود به دیدار نهایی راه یافتند. در این رده، تیم های زنده یاد پهلوان خاتمی و تخت حمشید(یاران فریدون برقی) مشترکا به مقام سوم رسیدند که کاپ مقام سومی مشترک توسط مهدی دادرس و  بهمن دربان به سرپرستان دو تیم اهدا شد.
در رده سنی ۵۰ تا ۶۵ سال هم تیم های زنده یاد فریدون رادبوی و زنده یاد حسین عسگری مقتدرانه به فینال راه پیدا کردند و دو تیم  زنده یاد علی دانایی فرد و شهدای کارون (به یاد مسلم طلوعی) به مقام سومی مشترک دست یافتند و کاپ خود را از مهدی دادرس دریافت کردند.
همچنین مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی مسابقات تیم های دارویی و شرکت های وابسته به صنعت دارو و وزارت بهداشت هم انجام شد که طی آن، دو تیم پادرا سرم البرز و داروسازی کوثر، خود را به دیدار پایانی رساندند و تیم های دارو سازی شهید قاضی و ارکان آرا مقام سوم مشترک را از آن خود کردند که جام آنها توسط دکتر سلیمانجاهی دبیر سندیکای داروهای انسانی اهدا شد. 
بنا به همین گزارش، دیدارهای فینال و مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال صنعت دارو جام شهدای سلامت، روز پنجشنبه ۲۱ اسفند مصادف با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) برگزار خواهد شد که بر اساس اعلام کمیته برگزار کننده، آغازگر برنامه روز پایانی، مسابقه نمادین منتخب وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو و سندیکای داروهای انسانی با منتخب خبرنگاران ورزشی، صدا و سیما و قلم ورزش از ساعت ۱۴ خواهد بود. تیم فوتبال خبرنگاران و عکاسان ورزشی (قلم ورزش ) که در برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی به ویژه در رده پیشکسوتان همواره پیشگام و پیشقدم بوده است، در این دوره از بازیها با ارج نهادن به بانی تیم قلم ورزش "علی مودت" چهره نام آشنای فوتبال و فعال رسانه ای با نام او در مسابقات حضور یافت. این تیم در مرحله مقدماتی و در مصاف با تیم‌ شاهین، طی مراسمی از خدمات زنده یاد جعفر کاشانی بازیکن ارزشمند تیم های ملی فوتبال ایران، شاهین و پرسپولیس تجلیل کرد و یاد و خاطره درگذشتگان عرصه رسانه و تیم قلم ورزش؛ علی مودت، منوچهر واحدی، حسین معتمدی و مهدی نفر را گرامی داشت. در آن روز، اعضا دو تیم در حضور حمید کاشانی فرزند برومند زنده یاد جعفر کاشانی با اهدا شاخه های گل و قرائت فاتحه برای شادی ارواح پاک این عزیزان آرامش الهی آرزو کردند و خدمات برجسته استاد اخلاق جعفر کاشانی در باشگاه ‌شاهین را یادآور شدند.
در ادامه برنامه پایانی مسابقات، از ساعت ۱۵ فینال پیشکسوتان ۴۰ تا ۵۰ سال بین تیم های زنده یاد مسعود استیلی و  شهدای کارون (زنده یاد بابک معصومی) انجام خواهد شد، سپس از  ساعت ۱۶ فینال شرکت های دارویی بین دو تیم پادرا سرم البرز و داروسازی کوثر برگزار می شود و از ساعت ۱۷ در فینال پیشکسوتان ۵۰ تا ۶۵ سال، شاهد رویارویی تیم های زنده یاد حسین عسگری و  زنده یاد فریدون رادبوی خواهیم بود.
مراسم اختتامیه، اهدای جوایز و آتش بازی و کاغذ پاش هم ساعت ۱۸ انجام خواهد شد و پایان بخش این مسابقات خواهد بود.
نتایج مسابقات دو روز گذشته فوتسال صنعت دارو جام شهدای سلامت: 
پنجشنبه چهاردهم اسفند (مرحله یک چهارم نهایی شرکت های دارویی):
- ارکان آرا 5  داروسازی مداوا 4(در ضربات پنالتی)
- فاران شیمی 1  پادرا سرم البرز 5
- روناک دارو صفر  داروسازی کوثر 3
-  سیناژن 3 دارو سازی شهید قاضی 4
جمعه پانزدهم اسفند (مرحله نیمه نهایی): 
- زنده یاد حسین عسگری 2  شهدای کارون ( به یاد مسلم طلوعی) 1
- زنده یاد فریدون رادبوی 4 زنده یاد علی دانایی فرد 1
- ارکان آرا صفر  پادرا سرم البرز 8
- داروسازی کوثر 1  دارو سازی شهید قاضی صفر
- زنده یاد پهلوان خاتمی صفر زنده یاد مسعود استیلی 1
- شهدای کارون ( زنده یاد بابک معصومی ) 3 تخت جمشید (یاران فریدون برقی) صفر