جمعه دهم فروردین ماه
سومدیریت فوتبال بوشهر را به این روز انداخته است

حمید کللی فرد: حاشیه های استقلال باعث نزول مهدی قائدی شد!

حمید کللی فرد پیشکسوت سرشناس فوتبال بوشهر و نیز هافبک تکنیکی اسبق تیم های استقلال و ملوان این استان و همچنین ملوان بندرانزلی اظهار داشت: در حال حاضر من با وجود داشتن مدرک مربیگری A آسیا و نیز سوابق و فعالیت زیاد در سطح باشگاه های بوشهر و ایران و حدود 20 سال هم مربیگری فوتبال بوشهر و . . . کماکان بدون تیم هستم و خانه نشین شده ام. شیوع ویروس کرونا همه ما را سخت گریبان گیر کرده است.

حمید کللی فرد پیشکسوت سرشناس فوتبال بوشهر و نیز هافبک تکنیکی اسبق تیم های استقلال و ملوان این استان و همچنین ملوان بندرانزلی اظهار داشت: در حال حاضر من با وجود داشتن مدرک مربیگری A آسیا و نیز سوابق و فعالیت زیاد در سطح باشگاه های بوشهر و ایران و حدود 20 سال هم مربیگری فوتبال بوشهر و . . . کماکان بدون تیم هستم و خانه نشین شده ام. شیوع ویروس کرونا  همه ما را سخت گریبان گیر کرده است.

وی همچنین افزود: متاسفانه سومدیریتی در فوتبال بوشهر را به این روز انداخته است. سال گذشته دو تیم پارس جنوبی و شاهین شهرداری بوشهر ابتدا در رقابت های لیگ برتر ایران حضور داشتند اما بعد به دلیل کسب نتایج ضعیف از لیگ برتر به لیگ دسته اول کشور سقوط کرده اند. با این تفاوت وضعیت مالی باشگاه شاهین به مراتب خیلی بهتر از پارس جنوبی بوده است. چون متاسفانه تیم پارس جنوبی بر عکس شاهین این استان همواره از امکانات مالی بهتری نسبت به پارس جنوبی برخوردار بوده است. اما سومدیریت و برخی مسائل دیگر عامل اصلی سقوط هم تیم شاهین شهرداری  و  پارس جنوبی به رقابت های لیگ یک کشور بوده است.

سرمربی سابق شاهین بوشهر گفت: در این فصل هم پارس جنوبی و یا تیم شاهین بوشهر کماکان در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور دارند.

کللی فرد همچنین به موضوع نزول  محسوس هفته های اخیر مهدی قائدی مهاجم جوان و ملی پوش بوشهری استقلال تهران کرد و گفت: متأسفانه یکی از دلایل عدم گلزنی قائدی به مسائل   روحی وروانی و نزول جسمانی وی بر می گردد. و نیز دیگر اتفاقاتی که در باشگاه رخ داده است و گرنه قائدی با تکنیکی که دارد می تواند سال ها در فوتبال ایران یکه تازی کند.

گفت و گو: حسن امام قلی