جمعه دهم فروردین ماه
شانسمان برای کسب سهمیه زیاد بود؛

استکی: برای تمرینات مشترک با اروپا و افریقا در حال برنامه ریزی هستیم

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: بعد از برگزاری لیگ، اردوها تعطیل می شوند و بعد از تعطیلات نوروز، شروع اردوها برای آمادگی قبل المپیک را خواهیم داشت.

 سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: بعد از برگزاری لیگ، اردوها تعطیل می شوند تا پس از تعطیلات نوروز، شروع اردوها برای آمادگی قبل المپیک را خواهیم داشت.

علی استکی در گفت و گو با خبرنگار البرز ورزشی در رابطه با وضعیت اردوها و آمادگی ورزشکاران برای میادین مسابقه کسب سهمیه پاریس و برنامه اردوی برون مرزی در ارمنستان لغو شد ولی برای برپایی اردوی مشترک با اروپا و آفریقا برنامه ریزی هایی درحال پیگیری است که تاریخ دقیق آنها هنوز مشخص نشده است.

وی افزود: در حال حاضر ورزشکاران از آمادگی خوبی برخوردارند و با 5 مربی و یک مربی بدنساز که در اردو حضور دارند به خوبی پیش می روند. اردوها تا المپیک در تهران و برون مرزی ادامه خواهد داشت.

وی درباره تعداد سهمیه بوکسورهای ایرانی درالمپیک گفت: تعداد مشخص نیست و بستگی به رایزنی فدراسیون  دارد و تاکنون می توان با اطمینان، ما می توانستیم در فرانسه در 3-4 وزن سهمیه کسب المپیک کنیم که با دو سهمیه ای که داریم نقش پر رنگ تری در المپیک داشته باشیم.

گفت و گو: الهه طائمه