پنجشنبه نهم فروردین ماه

کم هیلدرث: ستاره در حال ظهور بسکتبال

اسکورچرزر انگلیسی درباره سفر خود به ایالت صحبت می کند. "دیده بان" شاید برای کودک سه روزه که همراه پدرش برای تماشای بسکتبال رفته بود،بیش از حد بلند پروازانه باشد.

اسکورچرزر انگلیسی درباره سفر خود به ایالت صحبت می کند.  "دیده بان" شاید برای کودک سه روزه که همراه پدرش برای تماشای بسکتبال رفته بود،بیش از حد بلند پروازانه باشد.

بیشتر شبیه به "خواب" می ماند. با این وجود ، مفهوم بزرگ شدن در کنار بسکتبال را برای وی بتوان تصورکرد.

 

پدر كم به طور حرفه ای به عنوان دفاع برای Worthing Thunder و Brighton Bears بازی می كرد ، سپس در طول 15 سال فعالیت در بسكتبال انگلیس كه با نیك نرس ، سرمربی رپتورز تورنتو کار کرد. در حالی که دانیل هنوز مربیگری می کند ، این روزها تمرکز زیادی روی کم هیلدرث است که در بازی ها او را همراهی می کرد.

پشت هیلدرث ، انبوهی از مدالهای بسکتبال در قفسه آویزان است. بسکتبال در او ریشه دوانده است.

هیلدرث از زمان پیوستن به سوری در ابتدای فوریه به طور میانگین 9.3 امتیاز ، چهار ریباند دفاعی و 2.7 پاس گل در هر بازی از طریق شش بازی قهرمانی BBL Championship کسب کرده است. ورود این بازیکن 18 ساله پس از دو فصل با ورتینگ در NBL D O انجام شد ، در این دوره از بازی ها 20-20 ، شش ریباند و سه پاس گل در طول رقابت های 2019-20-20 داشت.

زندگی با تیم سوری ، به ویژه در زمان کرونا ، راه و روش ارزشمندی را برای برقراری تعادل در زندگی دانشجویی - ورزشکاری ایجاد کرده است که هیلدرث با ورود به ایالات متحده با آن روبرو خواهد شد. رقابت به معنای عملکرد خوب در کلاس است. وی گفت: "به خصوص در این سفرهای طولانی که داریم ، سعی می کنم لپ تاپم را ببرم و کارهایم را انجام دهم ، به همان سختی که هست. مدیریت وقت خود در بسکتبال و آموزش به طور همزمان مهم است. زیرا بدیهی است شما برای بازی به آموزش نیاز دارید."

"من فکر می کنم رفتن به ایالات متحده ، پیروی از سبک زندگی آنها، دیدن افراد جدید ، حضور در کشوری کاملاً متفاوت و یادگیری چیزهای مختلف واقعاً جالب خواهد بود. این یک پیشرفت بزرگ در جهت رسیدن به هدف نهایی است ، چه در NBA باشد و چه در یک میدان استعدادیابی و پر از فرصت اروپا."

 هیلدرث گفت: "نقشه من همیشه این بوده است که بسکتبال کار و حرفه اصلی من باشد ، هر کجا که مرا راهنمایی کند. من فعلاً نقشه خاصی ندارم ، اماآرزوی من این است که زندگی ام هر کجا پایان یابد ،  مشغول حرفه ام باشم.

مترجم: اعظم سعیدی