پنجشنبه نهم فروردین ماه
نیم نگاه..

مجلس و اسکیت؟!

نماینده مجلس و کمیته اسکیت؟ این خبری است که چندی پیش روی خروجی برخی رسانه ها دیده بودیم. چندی پیش نیز دو نماینده مازنی به فدراسیون های والیبال و بسکتبال رفته و بتازگی هم نماینده محترمی در پیرامون یکی از رشته های ورزشی مشاهده شد که البته نشان از اهمیت ورزش در نزد افکار عمومی دارد.

نماینده مجلس و کمیته اسکیت؟ این خبری است که چندی پیش روی خروجی برخی رسانه ها دیده بودیم. چندی پیش نیز دو نماینده مازنی به فدراسیون های والیبال و بسکتبال رفته و بتازگی هم نماینده  محترمی در پیرامون یکی از رشته های ورزشی مشاهده شد که البته نشان از اهمیت ورزش در نزد افکار عمومی دارد .

ولی برحسب سابقه و اینکه اغلب نمایندگان پیشین در ممر این حضورها و ظهورها بیشتر به سفرهای برون مرزی اکتفا کرده اند و والیبال نمونه بارز آن است، می خواهیم یادآوری کنیم از اینکه مجلس نشینان بزرگوار ورزش توجه دارند خیلی هم ممنونیم. اما لابد می دانند که فدراسیون های ورزشی انجیوی و مردم نهاد هستند ومطابق عرف بین المللی حضور سیاسیون را بر نمی تابند، هرچند شاید عده ای بفرمایند نمایندگان مجلس سیاسی هستند ولی چون کار به اینجا کشیده، چند توصیه مشتاقانه داریم: اول اینکه آنقدر مشکلات و مصائب اقتصادی و بیکاری و تورم در این مملکت وجود دارد که بهتر است نمایندگان معزز مجلس فکر و انرژی خود را صرف حل این مشکلات و معضلات هزارتوی  جامعه نمایند. واقعاً ما از مجلسی که بیشتر اعضاء آن را اصول گرایان و انقلابی را تشکیل داده اند. فراتراز مسائل جزئی و روبنایی است و اگر گاهی حرف هایی از داخل صحن یا مثلاً در برخی معابر عمومی می بینیم و می شنویم  به تصوراتی که از یک نماینده متعهد داریم خدشه وارد می شود اما اگر هم قرار است  این عزیزان به ورزش روی بیاورند بهتر است که به رفع نواقص و کمبودها و نیازهای حوزه های انتخابی خود روی بیاورند. به طور مثال در یکی از شهرهای مازندران ورزشگاهی قدیمی وجود دارد که بیش از 15 سال برای راه اندازی و تکمیل آن انتظار می کشند و چند نماینده آمدند و رفتند ولی باز همان حکایات قدیمی ماند و " خود حدیث مفصل بخوان از این مجلس".

نویسنده:رضا اسماعیلی