پنجشنبه نهم فروردین ماه

کریمی به مدال نقره رسید

مسابقات کشتی آزاد رقابت های بین المللی جام متئو پلیکونه ایتالیا به مدت 2 روز در شهر رُم ایتالیا برگزار می شود. رقابت های وزن 97 کیلوگرم امروز برگزار شد که علیرضا کریمی نماینده کشورمان صاحب مدال نقره شد.

مسابقات کشتی آزاد رقابت های بین المللی جام متئو پلیکونه ایتالیا  به مدت 2 روز در شهر رُم ایتالیا برگزار می شود. رقابت های وزن 97 کیلوگرم امروز برگزار شد که علیرضا کریمی نماینده کشورمان صاحب مدال نقره شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ نتایج نماینده کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:
در وزن 97 کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه 6 بر 3 هایدن زیلمر از آمریکا را مغلوب کرد وی در  دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر صفر ابراهیم جیتفجی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. کریمی در این دیدار به مقابل کولین مور دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از آمریکا با نتیجه 3 بر 3 مغلوب و صاحب مدال نقره شد.
امروز در روز پایانی این مسابقات در وزن 65 کیلوگرم که 8 کشتی گیر حضور دارند، بهنام احسان پور در دور نخست به مصاف روهیت از هند می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان تولگا  تومور اوچیر از مغولستان و حمزه آلجا از ترکیه روبرو می شود.