پنجشنبه نهم فروردین ماه

منچستریونایتد نگران ستاره فوروارد ؟

راشفورد از نظر جسمی و روحی رشد کرده و به عنوان یک بازیکن ثابت در اولدترافورد ، یکی از اجزای اصلی فوروارد تثبیت شده است. با این حال ، پیش از آخرین دربی منچستر ، در اتحاد روز یکشنبه ، پایان بازی راشفورد مورد توجه قرار گرفته و یونایتد در حال تلاش برای گلزنی است

راشفورد از نظر جسمی و روحی رشد کرده و به عنوان یک بازیکن ثابت در اولدترافورد ، یکی از اجزای اصلی فوروارد تثبیت شده است. با این حال ، پیش از آخرین دربی منچستر ، در اتحاد روز یکشنبه ، پایان بازی راشفورد مورد توجه قرار گرفته و یونایتد در حال تلاش برای گلزنی است.

بن بست 0-0 در کریستال پالاس سه بازی پیاپی در لیگ را بدون گل برای شاگردان اوله گونار سولسکایر رقم زد و برخی از هواداران و صاحب نظران حتی تعجب کردند که چرا راشفورد اجازه دارد 90 دقیقه را کامل حضور داشته باشد ، با توجه به اینکه مدیر چند مهاجم جوان جذاب داشت آماد دیالو و شولا و شوتایر را بر نیمکت داشت.

راشفورد در 15 دقیقه اول یکی از بهترین موقعیت های یونایتد را داشت اما پس از کنترل خوب توپ ، ضربه از کنار دروازه به بیرون رفت. این پایان ضعیف در سال 2021 وی تاکنون بود.

ملی پوش انگلیسی از اول ژانویه تاکنون فقط دو گل در لیگ به ثمر رسانده است و چهارشنبه شب  حرکت  ناخوشایندی از او دیده شد که بعد از گرفتن آفساید، به هم تیمی خود ، هری مگوایر ناسزا گفت . دیدن اینکه راشفورد بسیار عصبانی است ، تعجب آور نیست او  کمال گرا است و همیشه بیشتر ازتوانایی های خودش می طلبد.

 اما ، آیا یونایتد باید مطالبات بیشتری از راشفورد بخواهد؟ آیا او مقابل دروازه عملکرد  خوبی ندارد؟ جالب اینجاست که آمار وی خلاف این را نشان می دهد.

فصل گذشته ، او 17 بار در لیگ گلزنی کرد اما گلهای مورد انتظارش برابر با 19.9 بود. در این مدت ، او با وجود xG 7.15 ، 9 گل به ثمر رسانده است. وی همچنین در خلق 11 پاس گل ، 18 گل نیز در همه مسابقات به ثمر رسانده است .

او فقط 23 سال دارد ، و تنها عضو تیم است که در 42 بازی یونایتد در هر یک از مسابقات در این فصل حضور داشته است. حتی وقتی احساس نمی شد که به او احتیاج باشد ، مانند بازی مقابل لوتون در جام کارابائو یا بازی برگشت لیگ اروپا با رئال سوسیداد ، او برای بازی در این فصل فراخوانده شد. همچنین یک مصدومیت طولانی مدت برای وی وجود دارد ، راشفورد هنوز به طور کامل از مشکل شانه ای که در ماه نوامبر برابر آرسنال متحمل شد بهبود نیافته است.

اگر آنها نتوانند روز یکشنبه برابر منچستر سیتی ، تیمی که بهترین رکورد دفاعی در لیگ را دارد ، به گل برسند ، این اولین باری است که یونایتد از نوامبر 1992 در 4 بازی بدون گلزنی در لیگ حضور دارد

.

"چندی پیش ، ما در برابر رئال سوسیداد فوتبال فوق العاده ای بازی کردیم و گلهای خوبی برابر نیوکاسل و ساوت همپتون گرفتیم. گاهی اوقات ، این فقط حاشیه های خوب است. ما شکست هم داشته ایم ، اما یک روز بهبودی اضافی برای دربی داریم ، بنابراین امیدوارم که درخشش خود را بازگردانیم ." کلید اصلی در این زمینه احتمالاً راشفورد خواهد بود و خوشبختانه برای یونایتد ، او توانایی زیادی را برای نمایش در دربی دارد.

مترجم: اعظم سعیدی