جمعه دهم فروردین ماه
امین یوسفی نژاد، بازیکن تیم هندبال بوزائو در لیگ رومانی:

فکر می کنم تا رده پنجم یا ششم لیگ بالا بیاییم

امین یوسفی نژاد، بازیکن تیم بوزائو در لیگ هندبال رومانی درباره بازی های تیمش گفت: هفته پیش بازی ما مقابل تیم "تیمیشوآرا" لغو شد چون چند بازیکن تیم مقابل کرونامثبت بودند.

امین یوسفی نژاد، بازیکن تیم بوزائو در لیگ هندبال رومانی درباره بازی های تیمش گفت: هفته پیش بازی ما مقابل تیم "تیمیشوآرا" لغو شد چون چند بازیکن تیم مقابل کرونامثبت بودند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی ؛ وی افزود: تا هفته پیش تمرینات منظم و مرتبی داشتیم طوری که یک جلسه در روز تمرین می کردیم اما بخاطر اینکه تیم ملی رومانی چند بازی ملی پیش رو دارد، یک ماه تا 35 روز لیگ تعطیل شده تا اردوی آماده سازی تیم ملی رومانی برگزار شود. بخاطر همین هم یک استراحت کوتاهی به ما دادند اما در این هفته دوباره تمرینات تیم شروع می شود. 
یوسفی نژاد در خصوص تمرین و بازی کردن در شرایط کرونا هم گفت: هر هفته که بازی می کنیم یک یا دو نفر در تیم ها کرونا مثبت دارند ولی همانطور که می بینید بازی ها انجام می شود. 
وی ادامه داد: الان در رده هشتم لیگ هستیم چون بخاطر شیوع کرونا و دستورالعمل ها هر تیمی سه بازیکن کرونایی داشته باشد نمی تواند بازی کند و بازی ده هیچ به نفع تیم مقابل ثبت می شود. بوزائو هم دو بازی از نیم فصل اول را از دست داد و اگر این وضعیت نبود در رده پنجم لیگ می ایستادیم.
یوسفی نژاد در پاسخ به این سوال که پیش بینی می کنید بوزائو در پایان فصل چه رده ای در لیگ هندبال رومانی به دست بیاورد هم افزود: اگر وضعیت خوب باشد و مشکلی از نظر مصدومیت و کرونا نداشته باشیم، تا رده پنجم یا ششم لیگ بالا می رویم.
بازیکن تیم بوزائو در پایان در خصوص سطح لیگ هندبال رومانی نیز گفت: بازیکن های حرفه ای و بزرگی در لیگ هندبال رومانی بازی می کنند و هم باشگاه های حرفه ای در این زمینه فعالیت دارند و همین امر کمک می کند لیگ هندبال این کشور بسیار سطح بالا، قوی و پویا باشد.