جمعه دهم فروردین ماه

چه چیزی شاگردان جرارد برای گرفتن جام نیاز دارند؟

چه زمانی رنجرز می تواند عنوان برتر لیگ اسکاتلند را کسب کند؟ زودترین زمان این رخداد کی خواهد بود؟ آیا آنها در بازی Old Firm برابر سلتیک،گرفتن جام را تضمین می کنند؟ آیا آنها هنوز هم می توانند تاریخ سازی کنند؟ همه اینها و بیشتر با ورود فصل به آخرین مرحله پاسخ داده می شوند.

چه زمانی رنجرز می تواند عنوان برتر لیگ اسکاتلند را کسب کند؟ زودترین زمان این رخداد کی خواهد بود؟ آیا آنها در بازی Old Firm برابر سلتیک،گرفتن جام را تضمین می کنند؟ آیا آنها هنوز هم می توانند تاریخ سازی کنند؟ همه اینها و بیشتر با ورود فصل به آخرین مرحله پاسخ  داده می شوند.

 با داشتن 21 امتیاز، استیون جرارد دررده نخست لیگ برتراسکاتلند و پایان بازی ها ،چه زمانی آنها می توانند برای اولین بار از سال 2011 به قهرمانی دست یابند؟

شاگردان جرارد از یک فصل خارق العاده در زمین لذت می برند و در 8 بازی در مقایسه با دارندگان سلتیک در خارج از زمین فقط 8 امتیاز افت کردند. چه زمانی رنجرز می تواند دست آخر جام قهرمانی اسکاتلند را پس از یک دهه از آخرین پیروزی خود بازگرداند؟

خبر خوب برای رنجرز و جرارد این است که سرنوشت آنها کاملاً در دست خودشان است و پیروزی 3 بر صفر شنبه مقابل سنت میرن در ایبروکس به این معنی است که این عنوان بدون نیاز به ضربه زدن به توپ مهار می شود.

اگر سلتیک برنده شود چه؟ در حال حاضر ، رنجرز فقط یک امتیاز با قهرمانی فاصله دارد ، بنابراین اگر سلتیک مقابل داندی یونایتد امتیاز کم کند ، تضمین عنوان قهرمانی آنها خواهد بود.

در صورت پیروزی نزدیکترین بازیکنان سلتیک در یکشنبه در دندی یونایتد ، رنجرز می تواند قهرمانی را در مسابقه Old Firm در 21 مارس در Parkhead ، مقابل چشم رسانه ها مهر و موم کند.

آیا راهی وجود دارد که آنها همچنان قهرمانی رااز دست بدهند؟ البته ممکن است اما حتی اگر رنجرز هر هفت بازی باقیمانده را از دست بدهد ، و آنها در تمام فصل در مسابقه لیگ طعم شکست را نچشیده باشند ، سلتیک به حداقل 19 امتیاز نیاز دارد تا همه را شوکه کند.

مترجم: اعظم سعیدی