جمعه دهم فروردین ماه

آلومنیوم اراک بر هم ریخت

شکست شش بر یک تیم الومنیوم اراک مقابل سپاهان شرایط تیم اراکی را دگرگون کرده است.

شکست شش بر یک تیم الومنیوم اراک مقابل سپاهان شرایط این تیم اراکی را بد جوری بهم ریخت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ خرمزی مربی تیم اراکی که بعد از رسول خطیبی سکان تیم را در اختیار گرفته بود بعد از باخت تیمش با انجام افشا گری، عطای تیم را به لقایش بخشید و جدایی خود را اعلام کرد.

خرمزی در افشاگری اش گفت :پشت ما را خالی کرده اند.تفاوت تیم الومنیوم با سپاهان شش گل نیست،از پشت پرده واز سوی برخی از بازیکنان این نتیجه ننگ آور رقم خورده است.
بازیکنان تیم ما ان بازیکنانی نبودند که در بازی هایپیش دیده بودم.انها برای سپاهان بازی می کردند.روی تمام گلها مشکوک هستم. گویا از قبل به انها دیکته شده بود.
درست در استانه بازی با سپاهان اقایان فروش تیم وامتیاز باشگاه را مطرح کردند که اگر کاخ هم در اختیار داشتیم به ناگهان فرو ریخت.
شینطت هایی در این بین وجود داشت.خطیبی هم بخاطر همین شیطنت ها از این تیم جدا شد. من رفتم اما فوتبال روی ناپاک خود را بر من  نشان داد.
قبل از بازی با سپاهان به هیات رئیسه باشگاه گفتم،اجازه بدهید من بروم،چون تیمی که بعد از رفتن خطیبی با چنگ ودندان جمع کرده بودیم به ناگهان با شیطنت بازی ها فرو ریخت.البته برخی از بازیکنان هم الحق که از جان مایه گذاشتند که نباید زحمات آنها را نادیده گرفت و حساب انها با بازیکنانی که در مسیر شیطنت گام بر داشتند جدا است.