شنبه یکم اردیبهشت ماه

ستاره منچستر یونایتد آماده برای ایفای نقش اصلی بازی

برونو فرناندس: "برخی از افراد گفته اند كه من بد بازی می كنم و باید عملکرد بهتری داشته باشم. اما برای من مشكلی نیست. من می توانم این فشار را تحمل کنم". هافبک پرتغالی که از زمان ورود به ژانویه سال 2020 چهار جایزه بهترین بازیکن ماه را از آن خود کرده ، از رکورد خود دفاع کرده و آماده پاسخگویی به منتقدان خود به بهترین شکل ممکن است.

برونو فرناندس: "برخی از افراد گفته اند كه من بد بازی می كنم و باید عملکرد بهتری داشته باشم. اما برای من مشكلی نیست. من می توانم این فشار را تحمل کنم".

هافبک پرتغالی که از زمان ورود به ژانویه سال 2020 چهار جایزه بهترین بازیکن ماه را از آن خود کرده ، از رکورد خود دفاع کرده و آماده پاسخگویی به منتقدان خود به بهترین شکل ممکن است.

فرناندس گفت: "من نمی دانم منظور مردم از" شش تیم برتر "چیست ، زیرا تیم ها در  رده ششم بالای جدول قرار دارند. من در مقابل بعضی از آنها گل می زنم و پاس گل می دهم. در این فصل مقابل تاتنهام گل می زنم. اما برخی می گویند پنالتی ها حساب نمی شوند!  من می دانم که مردم انتظار دارند که برونو در هر بازی گل بزند یا پاس گل بدهد زیرا وقتی من آمدم ، خیلی خوب بازی می کردم. اگر آمار من را می بینی ، همه فکر می کنند که برونو در هر بازی باید گل بزند و در هر بازی کمک کند.

و می خواهم این کار را انجام دهم و این مهمترین چیز است. اما به عنوان یک بازیکن ، به دنبال بررسی و توجه به شش تیم بزرگ یا بقیه لیگ نیستم. هر بازی را به همان شکل دنبال می کنم. و فکر می کنم لیگ یک دوی سرعت نیست ، یک ماراتن است ، بنابراین شما مجبور نیستید در برابر شش تیم بزرگ گل بزنید یا برنده شوید ، باید برابر همه گل بزنید و برنده شوید."

وی افزود:" موافقم که در دو بازی گذشته ، خیلی خوب بازی نکردم. و نیازی به دیدن آمار ندارم که ببینم آیا خوب بازی می کنم یا نه. می دانم چه زمانی خوب بازی می کنم یا نه. "مصاحبه ای از لوک (شاو) دیدم که می گوید ،" مردم اکنون بیشتر از عملکرد به آمار اهمیت می دهند. "و این واقعیت است. زیرا اکنون آنها فقط از من انتظار گل و پاس گل دارند و نه عملکرد".

"آنها نه به عملکرد برونو اهمیت می دهند ، نه به بازیابی توپ و نه اینکه چند موقعیت ایجاد می کنم اهمیتی نمی دهند ، زیرا می توانم 10 موقعیت ایجاد کنم اما اگر گل نزنم ، مردم می گویند برونو خیلی خوب بازی نکرد. " اما این فوتبال است. فوتبال در همان لحظه است.

"مطمئن هستم که در لحظاتی گل خواهم زد ، کمک خواهم کرد و بازی خواهم کرد. و این به هم تیمی هایم کمک می کند تا در این بازی پیروز شوند." در حالی که برخی ادعا می کردند فرناندس "آقای نامرئی" برای یونایتد مهم بوده است ، این تیم به طور کلی در شش بازی اخیر خود در لیگ برتر در مجموع 628 دقیقه، مقابل "شش  تیم بزرگ" موفق به گلزنی نشده است .

در تاریخ 12 ژانویه ، منچستریونایتد پس از 17 پیروزی در پیروزی 1-0 در برنلی ، در بالای جدول لیگ برتر قرار گرفت ، در حالی که رقبای شهرشان هفت امتیاز از آنها کمتر بود ، البته دو بازی در دست داشت.

منچسترسیتی منتظرقهرمانی کمتر از دو ماه بعد است ، به لطف روند بدون شکستی که از 21 نوامبر، با کسب  14 امتیاز از منچستریونایتد در رده دوم فاصله دارد.

مترجم: اعظم سعیدی