پنجشنبه نهم فروردین ماه
با حضور رئیس کمیته ملی المپیک؛

برگزاری مراسم اختتامیه لیگ برتر قایقرانی آبهای آرام

مراسم اختتامیه لیگ برتر آبهای آرام با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک عصر دیروز برگزار شد.

 مراسم اختتامیه لیگ برتر آبهای آرام با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک عصر دیروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، مراسم اهدا کاپ و مدال اختتامیه رقابتهای لیگ برتر آقایان و بانوان آبهای آرام با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، علیرضا رحیمی ، عبدی افتخاری  ، مجید شایسته و مجید کیهانی عضو هیات اجرایی کمیته به همراه مسولان فدراسیون در دریاچه مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
 
دکتر صالحی امیری در این مراسم اظهار داشت: از طرف خودم و مجموعه کمیته ملی المپیک از تمام شما ورزشکاران ، داوران و مربیان تشکر می کنم 
فدراسیون قایقرانی در مسیر جهش خوبی قرار گرفته است و گزارشات نشان می دهد ما برای رسیدن به سکوهای المپیک نزدیک شده ایم و این مهم مگر به همت شما قهرمانان و مدیریت سهرابیان در راس فدراسیون ممکن نیست.
 
وی ادامه داد: سال گذشته که از این مجموعه بازدید کردم متوجه شدم که این رشته تلاش بسیاری را می طلبد و ورزشکاران واقعا برای موفقیت در ان تلاش بسیاری می کنند .  خوشبختانه فدراسیون با برنامه حرکت می کند و از تمام ظرفیت های ملی در این زمینه استفاده نموده است .
صالحی در ادامه با تاکید بر جایگاه ویژه پیشکسوتان اظهار داشت : اگر امروز شما نسل جوان موفق هستید به دلیل حضور پیشکسوتانی است که در گذشته به این رشته اعتبار و جایگاه داده اند . پیشکسوتان  ریشه  هستند و بایستی از این بزرگان تقدیر و تجلیل شود.