جمعه دهم فروردین ماه

قطعه گمشده چلسی؟

ملی پوش آلمانی شروع سختی را در زندگی با پیراهن آبی تحمل کرده است ، اما به نظر می رسد مدیر جدید او نقش ایده آل او را پیدا کرده است.

 

ملی پوش آلمانی شروع سختی را در زندگی با پیراهن آبی تحمل کرده است ، اما به نظر می رسد مدیر جدید او نقش ایده آل او را پیدا کرده است.

 

آمار بازی: چلسی 2-0 اورتون از آنجا که چلسی زیر نظر توماس توکل پیشرفت کرده است ، یافتن منبعی صریح و مشخص از اهداف سرمربی جدید آبی پوشان، دشوار بوده است. میسون مانت از زمان بازی توخل بهترین گلزن این باشگاه از زمان بازی آزاد است زیرا توخل با سه ضربه جایگزین فرانك لمپارد شد.

به نظر نمی رسد که توخل گزینه های کمی داشته باشد ، تیمو ورنر ، کریستین پولیشیچ ، تامی آبراهام ، حکیم زیهچ و کای هاورتز که درمنطقه حمله، در دسترس او هستند.

روز دوشنبه برابر اورتون نوبت به هاورتز رسید تا ادعای خود را مطرح کند و ملی پوش آلمانی نمایش خود را ارائه داد که نشان می داد او می تواند مهره خط حمله چلسی باشد.

هاورتز با شروع اولین لیگ خود از زمان اولین بازی توخل در برابر ولوز ، در نقش اصلی بین مهاجمان بزرگ ورنر و کالوم هادسون-اودوی مستقر شد و با شماره 9 بازی کرد. این موقعیتی است که او در هفته های آخر حضور در بایرلورکوزن در آن به موفقیت رسید و در 11 بازی برای تیم پیتر بوز هشت گل به ثمر رساند که چلسی را متقاعد کرد 70 میلیون پوند (97 میلیون دلار) به بازیکن 21 ساله تا تابستان پرداخت کند. و مدتی است که مشخص شده است ، توخل آن را بهترین نقش خود می داند.

توخل هفته گذشته در حالی که مصدومیت، فرصت هاورتز را برای شروع بازی ها از بین برد ، گفت: "او بازیکن منحصر به فردی است. "خیلی مشخص نیست که کجا باید مستقر شود ، آیا لازم است در یک موقعیت خاص مستقر شود؟ یا اینکه او به نوعی یک بازیکن ترکیبی است. امروز ، من می گویم او بین 9 تا 10 است ، چیزی در این بین. "

 

مترجم: اعظم سعیدی