جمعه دهم فروردین ماه

یوونتوس با رونالدو بدتر است

آیا بانوی پیر و CR7 به سمت طلاق تابستانی در می آیند؟ تیم پرتغالی با تحویل گاه و بی گاه زمین که برای بیانکونری داشته است ، و مشکلات مالی فزاینده اش، آنها را مجبور به فروش فوق ستاره می کند .

 آیا بانوی پیر و CR7 به سمت طلاق تابستانی در می آیند؟  تیم پرتغالی با تحویل گاه و بی گاه زمین  که برای بیانکونری داشته است ، و مشکلات مالی فزاینده اش، آنها را مجبور به فروش فوق ستاره می کند .

 

کریستیانو رونالدو دلیل انتظار بیشتر مردم است که یوونتوس در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در تورین از سد پورتو عبور کند. اما کسانی نیز وجود دارند که معتقدند وی دلیل بر شکست بیانکونری با نتیجه 2-1 است. بازی یوونتوس در بازی رفت در دراگائو بسیار ناخوشایند بود و رونالدو نیز به طور غیرمعمولی بی تأثیر بود.

ده روز بعد ، یووه در ورونا به تساوی یک بر یک رسید ، نتیجه ای که باعث شد شاگردان آندره پیرلو 10 امتیاز از رده های بالای جدول رده بندی سری آ فاصله داشته باشند. رونالدو در ماركانتونیو بنتگودی گل زد ، اما با این وجود آنتونیو كاسانو ارزش کار او را زیر سوال برد.

مهاجم بازنشسته با اشاره به این واقعیت که باشگاهی که در طی سه سال بین سالهای 2015 تا 2017 دو فینال انجام داده است ، گفت: "یوونتوس برای بردن لیگ قهرمانان او را امضا کرد ، اما آنها نتایج بدتری را بدست آورده اند. برای رسیدن به نیمه نهایی در دو فصل گذشته. "آنها به هر حال بدون او عناوین سری A را به دست می آوردند. این پروژه اشتباهی بود ... رونالدو هیچ ارتباطی با ایده های پیرلو ندارد. او گلزنی را ادامه خواهد داد زیرا حتی می تواند در حالی که نشسته این کار را انجام دهد. اما آندره آ می خواهد  این عمل را از بیرون زمین بسازد. رونالدو می تواند تصمیم بگیرد بازی ها را انجام دهد ، اما خیلی در آنها شرکت نمی کند

.

" فکر می کنم او در یووه عملکرد بدی داشته باشد مگر اینکه آنها موفق به کسب لیگ قهرمانان شوند. اولاً ، لازم به یادآوری است که کاسانو شخصیتی صریح است که در طول زندگی حرفه ای جنجال می کرد و نتوانست

بیانكونری ها هرگز این واقعیت را پنهان نكردند كه آنها به دو دلیل بهترین گلزن تاریخ بلانكوس را خریداری كردند: قهرمانی در لیگ قهرمانان برای آنها. و جذابیت تجاری آنها را افزایش دهد. همانطور که وارد سومین سال قرارداد چهار ساله رونالدو می شویم ، تنها یکی از این اهداف محقق شده است.

با این حال ، فروش رونالدو به بالاترین پیشنهاد حتی منطقی تر خواهد بود. رونالدو سالانه حدود 85 میلیون یورو (73 میلیون پوند / 94 میلیون دلار) برای یوونتوس دستمزد ، مالیات و استهلاک هزینه می کند (پولی که باشگاه متعهد شده است سالانه برای پرداخت هزینه انتقال مهاجم در طول چهار سال قراردادش پرداخت کند). این قرارداد در تابستان 2022 منقضی می شود .

قرارداد رونالدو یک اقدام متعادل کننده بود و یووه اکنون باید ارزیابی کند که آیا نگه داشتن او برای یک سال دیگر ارزش خطر از دست دادن هیچ چیز در سال 2022 را دارد. پیروزی بر پورتو بدون شک از تنش در تورین می کاهد. آیا یووه رونالدو را عقب نگه می دارد؟ متأسفانه ، این می تواند کمی از هر دو باشد ، به این معنی که جدایی در تابستان منطقی ترین گزینه است.


مترجم: اعظم سعیدی