جمعه دهم فروردین ماه

کلهر: انتخاب دستیاران از وظایف سرمربی تیم است

محمود کلهر پیشکسوت سرشناس دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران و نیز کارشناس فوتبال گفت: به اعتقاد من انتخاب مربیان و دستیاران استقلال بدون شک جزو وظایف اختیارات فرهاد مجیدی محسوب می شود.

محمود کلهر: مجیدی در مرحله اول باید حاشیه های استقلال را بکلی از بین ببرد. محمود کلهر پیشکسوت سرشناس دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران و نیز کارشناس فوتبال گفت: به اعتقاد من انتخاب مربیان و دستیاران استقلال بدون شک جزو وظایف اختیارات فرهاد مجیدی محسوب می شود.

برای اینکه حالا خود مجیدی هم خیلی خوب می داند که با کدام یک از مربیان مثل فراز کمالوند با سابقه فعالیت در چندین تیم، برای کسب موفقیت آینده تیمش در رقابتهای داخلی و آسیایی چگونه کار کند. فرهادی از هر نظر می تواند آن بحران و حاشیه های موجود در تیمش را تا حدود زیادی برطرف کند. مدیران استقلال نیز باید از مجیدی و دیگر همکاران وی برای پیشبرد بیشتر کادر فنی جدید تیم استقلال حمایت کنند تا وی بتواند استقلال را بار دیگر به جایگاه واقعی اش در فوتبال نزدیک تر کند.

باید بازیکن سالاری در این تیم بکلی از بین برود و همه باید تابع تصمیمات نهایی سرمربی اول کادر فنی تیم های باشگاهی مربوطه خود باشند.

گفت و گو: حسن امام قلی