شنبه یکم اردیبهشت ماه
چند برش از فوتبال؛

مخالفت مدیران استقلال با پیشنهاد مجیدی

ظاهراً مدیران باشگاه استقلال با پیشنهاد مجیدی سرمربی جدید تیم مبنی بر روی کار آمدن برادرش فرزاد مجیدی به عنوان سرپرست تیم استقلال شدیدا مخالفت کرده اند.

ظاهراً مدیران باشگاه استقلال با پیشنهاد مجیدی سرمربی جدید تیم مبنی بر روی کار آمدن برادرش فرزاد مجیدی به عنوان سرپرست تیم استقلال شدیدا مخالفت کرده اند.

بدین ترتیب نصرالله عبدالهی مدافع ملی پوش اسبق استقلال بعد از سال ها فعالیت رسمی در کادر فنی این تیم به عنوان سرپرست (مدیر) در کادر فنی جدید انتخاب شده است.

بی توجهی مدیران به بعضی از پیشکسوتان

در طی دو ماه اخیر اتفاقات مختلفی در مجموعه ورزشی استقلال تهران رخ داده است، از جمله موضوع برکناری سعید مراغه چیان از سمت رئیس آکادمی فوتبال باشگاه استقلال و نیز جایگزین شدن وی با ناصر فریادشیران که عضویت  و بازیکنی در استقلال را در هیچ یک از میادین نداشته، است.

همین طور فراز کمالوند سرمربی سابق تیم های تراکتور و فولاد گسترس تبریز، صنعت نفت آبادان و شاهین شهرداری بوشهر را به عنوان مربی و دستیار مجیدی در کادر فنی جدید استقلال منصوب کردند.

با این حال متاسفانه مدیران باشگاه استقلال با برکناری ناگهانی محمود فکری سرمربی جوان تیم استقلال و روی کار آمدن سومین بار مجیدی، موجبات نگرانی و ناراحتی برخی پیشکسوتان را فراهم کرده اند.

شوک تازه در خون و رگ های نساجی!

به بهانه موضوع برکناری اخیر مجید جلالی از سمت مربیگری تیم فوتبال ته جدولی نساجی مازندران و جایگزین شدن الهامی، سرمربی محروم شده فصل پیش تراکتور تبریز به عنوان جانشین جلالی در کادر فنی نساجی تنها نماینده فوتبال خطه شمالی کشور بار دیگر دچار تغییر و تحولات تازه تر شده است.

معتقد هستیم که وضعیت پارسال تیم نساجی با هدایت محمود فکری در مسابقات لیگ برتر به مراتب بهتر از لیگ بیستم بوده است. مجید جلالی علی رغم تلاش بسیار زیادی که از خودش به خرج داده است ولی هرگز نتوانسته است این تیم محبوب مازنی را از انتهای جدول تا حداقل میانه جدول رده بندی لیگ برتر بالا بکشد.

بدین ترتیب مقدمات دیپورت این مربی باتجربه تر غیربومی از جمع دیگر نساجی های دیار خطه شمالی کشورمان فراهم شود.

نویسنده: حسن امام قلی