جمعه دهم فروردین ماه

تیلور در آستانه تاریخی شدن

تیلور در مورد مانی پاکیائو: "چند نفر می توانند بگویند که با قهرمان خود یک میدان مشترک مبارزه داشتند و به آنها ضربات مشت خود را وارد کردند؟"

  تیلور در مورد مانی پاکیائو: "چند نفر می توانند بگویند که با قهرمان خود یک میدان مشترک  مبارزه داشتند و به آنها ضربات مشت خود را وارد کردند؟"

 

جاش تیلور در مورد مبارزه خوزه رامیرز می گوید: "هدف من بعد از این ، حرکت تا قهرمانی در وزن 66 کیلوگرم ( 147 پوند) و تعقیب یک عنوان جهانی با وزن دوم خواهد بود تا برتری من در کتابهای تاریخ به خوبی ثبت شود."

آرزوی نهایی جاش تیلور مبارزه با الگوی خود، مانی پاكوایو است كه وی او را "نجیب زاده" و "وحشی" می نامد. تیلور در آستانه تاریخی شدن است . برای کسب عنوان قهرمانی فوق العاده سبک وزن در تاریخ 22 مارس با قهرمان رقیب بدون شکست  و جهانی خود، خوزه رامیرز روبرو می شود. در صورت نهایی شدن مسابقه سنگین وزن آنها ، تیلور حتی به معنای پیروزی برای آنتونی جوشوا یا تایسون فیوری خواهد بود ، اما تارتان تورنادو اهداف بزرگتری نیز برای انجام دارد.

تیلور گفت: "برای به دست آوردن یک میدان مبارزه با قهرمان من پاكوایو ؟ شگفت انگیز خواهد بود. چند نفر می توانند بگویند که آنها با قهرمان خود رینگ مبارزه مشترکی داشتند و به آنها مشت زدند؟ تعداد آنها زیاد نیست." تیلور در پاسخ به این سوال که چه چیزی را درباره پاكوایو می بیند که او را برای وی الگو می کند ، گفت: "همه چیز در مورد او. او شوخ است ، آواز می خواند ، لهجه اسکاتلندی دارد ، سبک جنگیدن او ، او یک قهرمان مردمی است ، فردی واقعا خوب است ، او پول می دهد تا مردم را سیر کند. او یک نجیب زاده مطلق است و سبک جنگ او وحشیانه است ، پنجه جنوبی با دستی تند که می تواند مانند جهنم بجنگد."

پاكوایو ، 42 ساله ، یک قهرمان افسانه ای هشت دسته جهان است که در حال حاضر به عنوان قهرمان سبک وزن بوکس جهان شناخته می شود. ترنس کرافورد ، قهرمان اسبق وزن فوق العاده سبک که اکنون طلای سبک وزن را در اختیار دارد و به عنوان یکی از بهترین بوکسورهای جهان شناخته می شود . تیلور گفت: "من به هدفی که داشتم ، یعنی به قهرمانی جهان، دست یافته ام. قهرمان شدن بدون چون و چرا در دو وزن جهانی ، از رویاهای دور از ذهن بود.

پس از این ، تلاش در وزن 66 کیلو( 147 پوند) و تعقیب عنوان جهانی با وزن دوم خواهد بود تا برتری من را در کتابهای تاریخ ثبت کند. "کرافورد؟ مطمئناً او در نظر دارم. این یک مبارزه بزرگی خواهد بود . دو قهرمان بی چون و چرا در حال مبارزه هستند. اینها همه اهداف بلند مدت است. تمام آنچه که اکنون به آن فکر می کنم رامیرز و به دست آوردن این چهار کمربند است."

تیلور ، قهرمان ملی آمریکا و جهان ، ابتدا باید دارنده عنوان WBC و WBO رامیرز را در یکی از مبارزات پیش رو از بین ببرد. آنها هر دو در اوج خود از دو طرف مقابل اقیانوس اطلس با رکورد ترکیب 43 مبارزه بدون شکست قهرمان هستند.

آنها همچنین قبلاً دیگر قهرمانان شکست ناپذیر دیگر را در نبردهای اتحاد شکست داده اند . تیلور، رگیز پروگرایز را شکست داد و رامیرز موریس هوکر را برکنار کرد.

مترجم: اعظم سعیدی