جمعه دهم فروردین ماه
رقابت ثنا گرگانی و مهتا خانلو برای فتح جام ؛

تیم پادنا قورچیان و ثنا گرگانی قهرمان شد

تیم پادنا قورچیان و ثنا گرگانی موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات جایزه بزرگ بانوان شدند. 

تیم پادنا قورچیان و ثنا گرگانی موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات جایزه بزرگ بانوان شدند. 

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و به نقل از روابط عمومی‌ فدراسیون تنیس: با انجام دیدار فینال یخش دونفره تیم قهرمان مسابقات جایزه بزرگ مشخص شد و در بخش انفرادی نیز تنیسورهای تهرانی مجوز حضور در دیدار پایانی را کسب کردند. 

در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی، ثنا گرگانی با نتیجه ( ۲-۶ ، ۶-۱ و ۱-۶ در مجموع ۲ بر یک ) کیانا صولتی  را برد و در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، مهتا خانلو با نتیجه ( ۲-۶ و ۰-۶) ستاره رسولی را از پیش رو برداشت تا در نهایت با برتری ۲ بر صفر خود به عنوان دومین فینالیست معرفی شود. 

همچنین در ادامه این مسابقات با برگزاری فینال بخش دو نفره ادامه یافت و در نهایت زوج پادنا قورچیان و ثنا گرگانی با نتیجه ( ۷-۱۰ ، ۶-۴ و ۳-۶) تیم مهراز رضویان و ستاره رسولی را مغلوب کرد تا صاحب عنوان قهرمانی شود، تیم رضویان و رسولی در جایگاه دوم ایستادند و تیم های الهه طفرخواه - میترا ابراهیمی و آریسا سبزه زار - الهه ارجمند کرمانی مشترکا سوم شدند. 

با مشخص شدن تیم های قهرمان ، فینال این دوره از رقابت ها روز چهارشنبه ، ۲۰ اسفند ماه مابین مهتا خانلو و ثنا گرگانی برگزار تا قهرنان این دوره ازمسابقات معرفی شود. 

در مسابقات تنیس جایزه بزرگ بانوان در هرمزگان ، ۴۴ تنیسور با هم رقابت کردند .  

یاد آور می شود: سر‌داوری این دوره از رقابت ها سمانه یارمحمدی است و سینا ابراهیمیان نیز به عنوان ناظر داوران در این مسابقات حضور دارد.